AdProfit haluaa korostaa tuloksellisen toimeksiannon ja yhteistyön merkitystä markkinoinnin suunnittelussa. Vuoden paras briiffaaja on haussa jo toista kertaa ja mikäli viime vuoden voittajaa Jan Koskista on uskominen, niin tähän kisaan kannattaa osallistua. Kaiken lisäksi tämä kilpailusarja on maksuton.

Vuoden paras briiffaaja on yritys- tai yhteisöpuolella toimiva henkilö, joka tekee yhteistyötä markkinoinnin suunnittelijoiden kanssa. Kunnia kuuluu hyvälle yhteistyölle ja erityisesti hyvälle briiffaajalle.

Ilmoita suosikkibriiffaajasi 13.2.2015 mennessä!

Voittaja julkistetaan AdProfit-kilpailun palkintojenjakotilaisuudessa 25.3.2015 Helsingissä. Silloin mainettaja kunniaa saavat sekä ilmiantaja että Vuoden paras briiffaaja.

Lataa osallistumislomake täältä >>