Torstaina 16.3.2017 klo 10.00-10.45
Kun lisäämme panostuksia markkinointiin, osaamisemme, teknologiamme ja tuotteemme saavat ansaitsemansa kaupallisen menestyksen maailmalla. Sen ansiosta Suomen talous kasvaa ja kehittyy, ja siten myös hyvinvointimme paranee.
Mitä sinä markkinoinnin ammattilaisena voit tehdä, että Suomi lähtee nousuun? Miten saamme luotua positiivisen spiraalin markkinoinnin avulla?
Markkinointi-instituutti ja MARK järjestävät ilmaisen webinaarin, jossa esiintyvät brändi- ja markkinointijohtaja Kimmo Tolonen Veikkaukselta ja MARK:in toimitusjohtaja Lauri Sipilä.
MARKKINOINTI ON STRATEGINEN INVESTOINTI
Kimmo Tolonen on toiminut johtajana mediassa, markkinoinnissa ja urheilussa. Tällä hetkellä Kimmo on Veikkauksen brändi- ja markkinointijohtaja, joka vastaa myös Veikkauksen TV-yhteistoiminnasta. Aiemmin Kimmo on toiminut Veikkauksen digitaalisen kanavan, markkinoinnin ja liiketoimintaryhmän sekä myynnin johtajana.
Kimmo on myös MARK:in hallituksen puheenjohtaja. Työn ja luottamustoimen ohessa Kimmo analysoi suomalaisten yritysten markkinoinnin tilaa ja sen kehittämiskohteita yhdessä markkinoinnin ammattilaisten kanssa.
”TUULI KÄÄNTYY” – YMMÄRRÄ MARKKINOINNIN HYÖDYT
MARK:in toimitusjohtaja Lauri Sipilällä on markkinointikokemusta pitkältä uraltaan lähtien kaupallisen viestinnän, markkinatutkimuksen, markkinointikonsultoinnin ja yritysten hallitustyöskentelyn parissa. Lauri on toiminut myös mainostoimistojen toimitusjohtajana. Lisäksi Laurille ovat tuttuja suuret brändien uudistamisprosessit.
WEBINAARIIN PÄÄSET OSALLISTUMAAN TÄSTÄ >>>