MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.

Jyväskylän Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:

Miten PK-yrityksen tulee jakaa panokset strategisen ja taktisen markkinoinnin välillä?
Saskia Salomaa, markkinointipäällikkö, Lekane Oy

Jos PK-yrityksessä laitetaan panokset vain strategiseen markkinointiin, ei kukaan kuule yrityksestä, vaikka sillä olisi kuinka hieno tarina. Jos taas panostetaan pelkästään taktiseen markkinointiin, ei mitään kerrottavaa ole. Miten yrityksissä tasapainoillaan strategisen ja taktisen markkinoinnin välillä? Miten saadaan omia, asiakastyössä tarvittavia tekijöitä välillä auttamaan myös markkinoinnissa?

Case HimosLomat, perheyhtiön kasvun onnistumiset ja karikot matkailualalla.
Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy

Puheenvuorossa kuulet, miten talvilomakohteesta tuli 30 vuoden aikana ympärivuotinen kohde ja mitä tulevaisuus voisi tuoda vielä tullessaan.

Case KasvuOpen: Kasvu Openin kasvu Suomen suurimmaksi yritysten sparrausohjelmaksi.
Jaana Seppälä, varatoimitusjohtaja, Kasvu Open Oy.

Kasvu Open mahdollistaa kasvuhaluisille yrityksille sparrausta – maksutta. Asiantuntijoina toimivat suomalaiset yrityselämän ammattilaiset ja kasvun kokeneet ekspertit, jotka ovat mukana pro bono -hengessä. Matka Keski-Suomesta Suomen suurimmaksi yritysten kasvun sparrausohjelmaksi on vaatinut intohimoa, uskoa ja uskallusta.

MARK Kasvuaamu keskiviikkona 14.5. klo 8.30-10.30
Finnkino Fantasia
Kauppakatu 29-31
Jyväskylä

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.