Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

Markkinoinnin kompetenssit 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
* Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

Miten markkinoinnin tekemistä tuetaan Jyväskylässä?
* Suvi Vuojolainen, Business Jyväskylä

Jyvässeudun markkinointitoimistojen ja -yrittäjien tarinoita. Millaisiin haasteisiin markkinoinnilla voidaan vaikuttaa?
Asiakascaset:
* Mediasuhteet ja PR
Kerttu Pylvänäinen, Keskisuomalainen

* Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi
Tiia Hamro-Drotz, Siliä Oy

* Digitaalinen markkinointi
Hanne-Mari Niskala, Aava&Bang

* Markkinointistrategia
Outi Syrjälahti, Kasvumanageri 

* Muut asiakascaset ilmoitetaan myöhemmin.

Aikataulu:
8.30-9.00 Paikallisten markkinoinnin ammattilaisten ja yrittäjien verkostoitumista aamupalan lomassa
9.00-11.00 Puheenvuorot
11.00-11.30 Paikallisten markkinoinnin ammattilaisten ja yrittäjien verkostoitumista

Paikka:
Finnkino Fantasia
Kauppakatu 29-31, Jyväskylä

Kasvuaamuja järjestetään neljä kertaa vuodessa, kaikilla MARK-paikkakunnilla. Tarkemmat tiedot ohjelmasisällöistä ja ilmoittautumisohjeista julkistetaan lähempänä tilaisuuksien ajankohtia. Pidätämme oikeudet muutoksiin.