MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.

Lahden Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:

Case Licence to eLearn – verkkokoulutus kuin Hollywood-elokuva?
Erja Hakkarainen, toimitusjohtaja, TopLine Media Oy

Mitä tapahtuu, kun vankka osaaminen, luova hulluus ja ennakkoluulottomuus tekevät yrityksestä ketterän sopeutumaan markkinoiden jatkuvaan muutokseen ja tekniseen kehitykseen. TopLine Media on yritys, joka viisi vuotta sitten aloitti videofirmana, mutta onkin nyt verkkokoulutusten edelläkävijä.

Erjalla on kahden vuosikymmenen kokemus viestinnällisen sisältöjen tuottamisesta ja yli kymmenen vuoden kokemus opetus- ja koulutustehtävistä. Erjan intohimona on kehittää verkossa oppimista uudelle tasolle tarinoiden, interaktiivisuuden, pelillistämisen ja aidon osallistamisen kautta. ”Tärkeintä on se mitä haluat oppijan oppivan. Teknisiä toteutustapoja on vaikka kuinka paljon, niiden valinta riippuu nimenomaan opetusmateriaalin sisällöstä.”

Miten PK-yrityksen tulee jakaa panokset strategisen ja taktisen markkinoinnin välillä?
Saskia Salomaa, markkinointipäällikkö, Lekane Oy

Jos PK-yrityksessä laitetaan panokset vain strategiseen markkinointiin, ei kukaan kuule yrityksestä, vaikka sillä olisi kuinka hieno tarina. Jos taas panostetaan pelkästään taktiseen markkinointiin, ei mitään kerrottavaa ole. Miten yrityksissä tasapainoillaan strategisen ja taktisen markkinoinnin välillä? Miten saadaan omia, asiakastyössä tarvittavia tekijöitä välillä auttamaan myös markkinoinnissa?

Case Kuuki – uuden lahtelaisen markkinointitoimiston kasvutarina
Tomi Kaitarinne, toimitusjohtaja, Kuuki Marketing Lab

18 kuukautta yrittäjyyttä takana – Kuukin kasvutarina brutaalin rehellisesti. Kuuki on lokakuussa 2017 perustettu lahtelainen markkinointitoimisto. Taustalta löytyy asiansa osaavia ammattilaisia, mutta menestyksen lisäksi tarvitaan paljon muutakin kuin ammattitaitoa. Tomi avaa puheenvuorossaan muun muassa sitä mistä uusi aloittava yritys löytää uusia asiakkaita, mihin aika uudessa yrityksessä kuluu ja mitä voisi näin jälkikäteen tehdä paremmin.

MARK Kasvuaamu torstaina 9.5. klo 8.30-10.30
Finnkino Kuvapalatsi
Vapaudenkatu 13
15110 Lahti

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.