Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

OHJELMA

CASE: Aamu Partners – Asiakasarvon johtaminen osana mainostajan/markkinoijan liiketoimintaa
* Miten varmistaa asiakasarvon jatkuva kasvattaminen käytännössä?
* Miten löytää datalähteistä ja -tulvasta se johtamisen kannalta olennainen?
* Liiketoiminnan kannalta olennaisimpien syy-seuraussuhteiden hahmottaminen
* Asiakasarvon jatkuva seuranta, oppiminen ja resurssien uudelleenohjaus
Tuomas Paananen, toimitusjohtaja, Aamu Partners Oy

Markkinoinnin kompetenssit 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

Aika
8.30-9.00 kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 puheenvuorot
11.00-11.30 verkostoitumista

Paikka
Finnkino Plevna, Itäinenkatu 4, Tampere

Ohjelma täydentyy myöhemmin. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää