MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.

Tampereen Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:

Case Sauna from Finland: Suomalaisen saunan tie maailman maineeseen
Carita Harju, toiminnanjohtaja, Sauna from Finland

Carita Harju on Sauna from Finland ry:n perustaja sekä toiminnanjohtaja ja saunaelämyksen auditoija.

Case Marimekko Growth Stories: Sarjamaisen videosisällön hyödyntäminen kansainvälisessä markkinointikampanjassa.
Joel Hypén, vastaava tuottaja ja Eeva Jousi, tuottaja, Siro Creative

Joel Hypén on palkittu videoalan ohjaaja ja tuottaja. Hän on valmistunut Teatterikorkeakoulusta ja opiskellut Hankenissa, mutta ennen kaikkea hän on yrittäjä joka haluaa auttaa asiakkaitaan kertomaan kiinnostavia, koskettavia tarinoita videon keinoin.

Joelin yrityksistä Siro Creative tuottaa kansainvälistä näkyvyyttä saanutta videosisältöä mm. Marimekolle, Iittalalle, Orionille ja Keskolle. AdLaunch on puolestaan Joelin videostartup-yritys joka voitti joulukuussa 2017 kolmannen palkinnon Slush 100 -kilpailussa ja kerää rahoitusta niin Suomessa kuin lontoolaisilta enkelisijoittajilta.

Tiedot tarkentuvat myöhemmin

MARK Kasvuaamu tiistaina 28.5 klo 8.30-10.30
Finnkino Plevna
Itäinenkatu 4

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.