MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.

Turun Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:

Case Vuokkoset – Asiakasymmärrys osaksi vaikuttajamarkkinointia
Pekka Harjunkoski, toimitusjohtaja, Babler

Miten tuloksellinen ja monimuotoinen vaikuttajayhteistyö rakennetaan kuluttajia kuunnellen? Vaikuttajien suosituksella muutetaan brändin mielikuvia ja aktivoidaan kuluttajia kokeilemaan tuotetta.

Case Stella: Teknologia ja sisällöt – ikuisesti yhdessä
Aarne Töllinen, Johtaja, kuluttajapalvelut & markkinointiviestintä, Stella Kotipalvelut

• Sisäinen viestintä: kuinka Facebook Workplace kukisti intrat ja yammerit sisäisessä viestinnässä?
• Askeleet automaatioon: myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiimit kutsuttiin yhteiseen automaatioalustaan. Missä onnistuimme, missä kompuroimme?

Case: Rohkea kasvu edellyttää vahvaa kivijalkaa ja määrätietoista markkinointia
Mari Tauler, Greative Director & CEO & Founder, Grundlage

Mihin johtaa visionäärisyys luovalla alalla? Voiko johdonmukainen kasvustrategia syntyä tiedostamatta? Kasvu on sitä, että uskaltaa avata ovia tuntemattomaan. Siihen tarvitaan rohkeutta, epävarmuuden sietämistä, vähän hulluutta ja kunnon perusta. Mari Taulerin kivijalka on nyt Grundlage – mainostoimisto ja luova kollektiivi.

MARK Kasvuaamu tiistaina 21.5. klo 8.30-10.30
Finnkino Kinopalatsi
Kauppiaskatu 11
Turku

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.