Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

OHJELMA

CASE: AAMU PARTNERS – Markkinointitoimiston fokuksen löytäminen ja linjaus kohti yhteisiä tavoitteita
* Miten markkinointitoimiston johdon ja henkilöstön fokus sekä enegia suunnataan oikeisiin asioihin?
* Liiketoiminnan kannalta olennaisimpien syy-seuraussuhteiden hahmottaminen
* Kristallinkirkas tavoiteasetanta ja viestintä
* Kovan datan ja pehmeän datan yhdistäminen johtamisen näkökulmasta
Tuomas Paananen, toimitusjohtaja, Aamu Partners Oy

Markkinoinnin kompetenssit 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

Aika
8.30-9.00 kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 puheenvuorot
11.00-11.30 verkostoitumista

Paikka
Finnkino Kinopalatsi, Kauppiaskatu 11, Turku

Ohjelma täydentyy myöhemmin. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää