Ota Google Analytics käyttöön tai kertaa perusteita

Ilman verkko-analytiikkaa verkkosivujen toimivuutta on mahdotonta mitata. Tämä kurssi auttaa pääsemään verkko-analytiikan käyttämisessä alkuun.

Koulutuksen aiheita ovat:

  • Suunnitelman teko: mitä on tarpeen mitata
  • Kuinka hyödyntää Google Analyticsissä tapahtumaseurantaa ja suodattimia
  • Kuinka asettaa maaleja ja tavoitteita Google Analyticsissä
  • Käytännön vinkit oman Google Analytics -tilin käyttämiseen

Kenelle
Erittäin käytännönläheinen koulutus soveltuu yrittäjille ja työntekijöille, jotka haluavat aloittaa verkkoanalytiikan hyödyntämisen ja joko ovat ottaneet tai aikovat ottaa käyttöön Google Analytics -verkkoanalytiikkapalvelun. Koulutus sopii aloittelijoille, eikä sinulla tarvitse olla taustaa verkkoanalytiikan käytöstä, mutta perusymmärrys verkkosivujen toiminnasta on tarpeen. Koulutuksen avulla voit joko ottaa käyttöön Google Analyticsin sivustollasi tai kerrata sen perusteita.

Google Digital Garage -kouluttaja Jani Rikkola
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Jani Rikkola on tradenomi, joka erikoistui opiskeluissaan digitaaliseen liiketoimintaan. Hän on diginatiivina kasvanut digitalisaation mukana ja haluaa valjastaa digitaalisuuden tarjoamat mahdollisuudet voimavaroiksi. Jania kiehtoo asiakaspolun rakentaminen, mittaaminen ja datan hyödyntäminen. Hän kouluttaa digitaalista markkinointia ja mainontaa, verkkoanalytiikkaa sekä hakukoneoptimointia.

Aika
Tiistai 3.3.2020 klo 8.30 – 11.00

Paikka
Google Digital Garage, Kluuvikatu 5, 00100 Helsinki

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 28.2.2020 mennessä.

Peruutus
Mikäli osallistuminen peruutetaan 28.2.2020 tai sen jälkeen, peritään peruutusmaksuna 60 €. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

Tilaisuus on tarkoitettu MARKin jäsenille ja se on maksuton.

Jäsen, ilmoittaudu tästä

Haluatko mukaan tähän tapahtumaan, liity jäseneksi!