Brändin johdonmukaisella rakentamisella kumulatiivista kasvua

Brändillä on suora vaikutus yrityksen kykyyn tehdä ja kasvattaa toimintaansa. Johdonmukaisesti brändiä rakentamalla myös brändiarvo alkaa kertyä kiihtyen ja kumulatiivisesti – korkoa korolle. Tänä päivänä pelkästään brändin erottuminen kilpailijoista ei kuitenkaan ole riittävää, vaan keskiössä on kuinka brändistä tehdään merkityksellinen asiakkaille ja yrityksen henkilökunnalle.

Webinaarin sisältö
Tässä webinaarissa tuodaan esille brändien johtamiseen ja kehittämiseen liittyviä näkökulmia ja käydään lisäksi läpi konkreettisia työkaluja, joiden avulla jokainen voi kasvattaa oman brändinsä arvoa.

Webinaarin vetäjä
Tomi Härmä, strategiajohtaja, SEK
Tomilla on yli 20 vuoden tausta customer insightien luonnista sekä brändien systemaattisesta tiedolla johtamisesta. Hänen intohimonaan onkin datan luova ja monipuolinen hyödyntäminen yritysten päätöksenteossa ja markkinoinnin roolin kasvattaminen yrityksissä. Tomi on työskennellyt ennen SEKiä mm. IROResearchissa ja mediatoimisto Dagmarissa Suomen suurimpien brändien kanssa.

Tiistai 1.9.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari

Webinaari on MARKin jäsenille maksuton.
Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €, joka laskutetaan erikseen.

Ilmoittaudu viimeistään 29.8.2020. Lähetämme linkin webinaariin ennen tilaisuutta.

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Brändi eloon!