Brändin johdonmukaisella rakentamisella kumulatiivista kasvua

Brändillä on suora vaikutus yrityksen kykyyn tehdä ja kasvattaa toimintaansa. Johdonmukaisesti brändiä rakentamalla myös brändiarvo alkaa kertyä kiihtyen ja kumulatiivisesti – korkoa korolle. Tänä päivänä pelkästään brändin erottuminen kilpailijoista ei kuitenkaan ole riittävää, vaan keskiössä on kuinka brändistä tehdään merkityksellinen asiakkaille ja yrityksen henkilökunnalle.

Aprillipäivän MARK Klinikalla keskustelemme brändien johtamiseen ja kehittämiseen liittyvistä näkökulmista ja käymme lisäksi läpi konkreettisia työkaluja, joiden avulla jokainen voi kasvattaa oman brändinsä arvoa.

Klinikan vetäjänä on strategiajohtaja Tomi Härmä SEKistä. Tomilla on yli 20 vuoden tausta customer insightien luonnista sekä brändien systemaattisesta tiedolla johtamisesta. Hänen intohimonaan onkin datan luova ja monipuolinen hyödyntäminen yritysten päätöksenteossa ja markkinoinnin roolin kasvattaminen yrityksissä. Tomi on työskennellyt ennen SEKiä mm. IROResearchissa ja mediatoimisto Dagmarissa Suomen suurimpien brändien kanssa.

keskiviikko 1.4.2020 klo 8.45 – 11.00
Aamukahvi on tarjolla klo 8.45, ohjelmaosuus alkaa klo 9.00.

MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, 4.krs, Helsinki

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 129,00 €. Osallistumismaksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen viimeistään 25.3.2020 mennessä.

Peruutus
Mikäli osallistuminen peruutetaan 25.3.2020 tai sen jälkeen, peritään sekä MARKin jäseneltä että ei-jäseneltä peruutusmaksuna 60 €. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää