Ideoinnista konkretiaan

Luova ideointi vaatii tilaa ja menetelmiä, niin ajattelun kuin käytännönkin tasolla. Luovuus saatetaan nähdä resurssien hukkaamisena tai käsienheilutteluna, ja siinä virhe usein tapahtuukin: parhaimmillaan suurimmat voitot tehdään nimittäin juurikin luovuudella. Luovuus on voimavara ja edullisin keino edistää liiketoimintaa.

MARK Turun lokakuun klinikalla tutustut koko prosessiin aina ideoinnin käytännön menetelmistä siihen, kuinka lopulliset ideat jalkautetaan käytännön toteutukseen. Saat esimerkkejä siitä, kuinka ideointi fasilitoidaan niin, että epäilevimmätkin Tuomaat lähtevät mukaan, ja kuinka ideat konkretisoituvat liiketoiinnan kestäviksi palveluiksi. Valjasta siis luovuus organisaatiosi kilpailueduksi, pidä kiinni ja nauti kyydistä.

Klinikan vetää Anna Haverinen, FT, Insight Strategi ja Design Antropologi. Anna on laadullisen tutkimuksen rautainen ammattilainen ja palvelumuotoilija, joka uskoo vankasti tutkimustiedolla johtamiseen. Anna on erikoistunut digitaaliseen palvelumuotoiluun, tuotekehitykseen ja strategiseen asiakasymmärrykseen, joka palvelee niin myyntiä, tuotekehitystä kuin markkinointiakin. Anna on työskennellyt mm. UPM Metsän, Suunnon, Autotalli.comin, Suomen Taksiliiton, Fazerin, TYKS Orton, Takedan, LV:n sekä lukuisten start-upien kanssa.

MARK Klinikka toteutetaan yhteistyössä Grundlagen ja MARKin kanssa.

Torstaina 15.10.2020 klo 15.00-17.30

Grundlage, Kristiinankatu 1 C, Turku

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 129,00 €. Osallistumismaksu laskutetaan.

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautuminen avautuu elokuussa.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää