Miten, miksi ja milloin prototyyppejä rakennetaan?

Prototyypit eivät ole vain propellihattujen askartelua, vaan ketterä tapa testata ideoita. Kokeilevan kehittämisen avulla saat keskustelun ja ideat soljumaan vapaammin kuin vain kalvosulkeisissa. Prototyypin avulla konkretisoit, näytät, testaat ja kokeilet miten vaikkapa palvelu- tai liiketoimintaidea saadaan lentoon tai miten vältät jatkokehityksen pullonkaulat.

Webinaarissa pääset kokeilemaan erilaisia ketteriä ja hauskoja (!) prototyyppityökaluja palvelumuotoilun ammattilaisen johdolla.

Webinaarin vetäjänä on Anna Haverinen, FT, Insight Strategi ja Design Antropologi. Anna on laadullisen tutkimuksen rautainen ammattilainen ja palvelumuotoilija, joka uskoo vankasti tutkimustiedolla johtamiseen. Anna on erikoistunut digitaaliseen palvelumuotoiluun, tuotekehitykseen ja strategiseen asiakasymmärrykseen, joka palvelee niin myyntiä, tuotekehitystä kuin markkinointiakin. Anna on työskennellyt mm. UPM Metsän, Suunnon, Autotalli.comin, Suomen Taksiliiton, Fazerin, TYKS Orton, Takedan, LV:n sekä lukuisten start-upien kanssa.

Webinaari toteutetaan yhteistyössä Grundlagen ja MARKin kanssa.

Torstaina 19.11.2020 klo 15.00-16.00

Webinaari

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton

Ilmoittautuminen 17.11.2020 mennessä.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää