Vain brändi puuttuu?

Sinulla on loistava palvelu tai timanttinen tuote. Good for you ja hienosti tehty – mutta niin on miljoonilla muillakin. Mistä kumman syystä kukaan valitsisi kaikista vaihtoehdoista juuri sinun tarjoamasi?

Ja tämä on se syy, miksi meillä on brändejä.

Nyt tiedämme kutakuinkin miksi, joten olemme valmiita siirtymään seuraavaan kysymykseen: miten. Miten rakennetaan brändi, joka herättää tunteita ja jättää muistijäljen? Entä, jos brändi haluaa muuttaa suuntaa tai uudistua? Vad fan ne tekevät siellä Ruotsissa, kun onnistuvat kaikessa?

Tule MARK Klinikalle huhtikuussa, niin katsotaan.

Klinikan vetää Heidi Haila, joka on yli kymmenen vuoden kokemuksella varustettu timanttinen strategi ja asiakkaan liiketoimintakumppani. Heidillä on monipuolinen kokemus ja ymmärrys eri toimialoista sekä taito monistaa ja ideoida konsepteja yli toimialarajojen. Hän on palveluliiketoiminnan, markkinoinnin ja kehityksen, B2B-brändäyksen sekä kasvuyritysten kansainvälisen markkinoinnin erityisasiantuntija. Heidi on työskennellyt mm. Turku Energian, Telian, Tiedon, Finnish Consulting Groupin, Nissan Nordic Europen, Siili Solutionsin siili_auton sekä monien palvelusektorin pk-yritysten ja start-upien kanssa.

MARK Klinikka toteutetaan yhteistyössä Grundlagen ja MARKin kanssa.

Torstaina 16.4.2020 klo 15.00-17.30

Grundlage, Kristiinankatu 1 C, Turku

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 129,00 €. Osallistumismaksu laskutetaan.

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautuminen viimeistään 9.4.2020 mennessä.

PERUUTUS
Mikäli osallistuminen peruutetaan 9.4.2020 tai sen jälkeen, peritään sekä MARKin jäseneltä että ei-jäseneltä peruutusmaksuna 60 €. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää