Case Outokumpu – Opit ja parhaat käytännöt digitaalisten kanavien operoinnissa

Tässä webinaarissa kuulet tarinoita markkinoinnin arjesta: miten tiiviillä yhteistyöllä, sitoutumisella ja rohkeudella saadaan mitattavia tuloksia aikaan ja markkinoinnin automaatiosta tehdään koko yrityksen yhteinen kulttuurin ja kasvun alusta. Outokumpu on käynyt läpi nopean digitaalisen muutoksen ja saavuttanut poikkeuksellisia tuloksia verrattuna alan keskiarvoihin.

Sisältö

1. Lähtötilanne & matka
    – Digitaalisen markkinoinnin matka
    (myynnin ja markkinoinnin yhteistyö, automaatio, kanavat, data, raportointi)
    – Tavoitteet & fokusalueet
    – Kärsivällisyyden merkitys onnistumisessa
  2. Outokummun tarina
    – Yrityskulttuuri ja lähtötilanne markkinoinnin näkökulmasta
    – Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö ja sen tavoitteet
    – Onnistumisen edellytykset arjessa
    – Seuranta ja optimointi
  3. Digimarkkinoinnin monikanavaisuuden merkitys
    – Arjen tekemisen konkretiaa
    – Kohderyhmien määrittely
    – Kanavat, niiden merkitys ja rooli
    – Uskallus kokeilla, oppia, testata & analysoida
  4. Yhteenveto
    – Millaisella porukalla tehdään? Yksin ei pärjää kukaan
    – Juhlitaan yhdessä onnistumisia, palkintoja matkan varrelta

Webinaari saa sinut pohtimaan
Miten yrityksen markkinoinnin ja myynnin pyrkimyksiä voidaan helpottaa tekemällä markkinoinnista mitattavaa, ja luomalla liidien hallinnan prosesseja? Mitä tässä onnistuminen vaatii ja keneltä?

Kenelle?
Markkinointipäälliköille ja -johtajille, asiakaspäälliköille sekä digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoille. Lämmin suositus myös myynnin edustajille ja liiketoiminnan kehittäjille.

Asiantuntijat
Marjut Herranen, Customer Lead, Luxid Group
Markie- ja LinkedIn-palkitulla Marjutilla on moniuloitteinen kyky hallita B2B-markkinoinnin kokonaisuuksia. Marjut vastaa Luxidin avainasiakkuuksien kuten Outokummun, Fujitsun, ja Atean ohjaamisesta ja kehittämisestä kohti yhdessä asetettuja tavoitteita. Marjut on erikoistunut markkinoinnin automaatioon, asiakaskokemukseen, tapahtumamarkkinointiin sekä monikanavamarkkinointiin.

Tiina Haapanen, Digital Marketing Manager, Luxid Group
Tiina on kokenut projektipäällikkö ja digikanaviin erikoistunut markkinointispesialisti. Tiina hallitsee tehokkaasti monikanavaisia kampanjoita sekä niche-markkinoille että suurille kohderyhmille ajurinaan datalähtöinen kasvuhakuinen työskentelytapa. Hän on työskennellyt päivittäisenä osana Outokummun menestystiimiä jo kolmen vuoden ajan.

Outi Lilja, Marketing Manager, Outokumpu
Outi on kokenut markkinoinnin ammattilainen, jolla on intohimo sisältömarkkinointiin ja liidien luomiseen. Outokummulla Outilla on globaali markkinointivastuu valituille toimialoille ja lisäksi hän vastaa Outokummun tuotemarkkinoinnista. Outi uskoo vahvasti datavetoiseen markkinointiin, mutta haluaa myös korostaa tunteiden herättämisen ja houkuttelevuuden merkitystä markkinoinnissa.

Torstai 1.12.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla (145 €) pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Katso webinaaritallenne: B2B-markkinoinnin digiloikka