Aina ei tarvitse luoda omaa yleisöä – näin tuot brändisi osaksi verkkomediaa ja sen yhteisöä

Miten brändisi voi hyödyntää verkkomedian kanavia vuoropuhelussa? Mitä vuoropuhelun rakentaminen digitaalisessa mediassa oikein vaatii? Tiedät kenelle haluat puhua, mutta kohderyhmän huomiota havittelevat monet muutkin. Ota vetoavuksi verkkomedian kaupalliset mahdollisuudet. Verkkomediassa tavoitat oikean yleisön vakuuttavassa ympäristössä ja pystyt tarjoamaan yleisölle reagointipolun luoksesi.

Tässä webinaarissa käymme läpi, kuinka tavoitellun yleisön huomio saavutetaan ja säilytetään kaupallisella, pitkäkestoisella yhteistyöllä. Luvassa on konkreettisia esimerkkejä, osviittaa hinnoitteluun ja ajatuksia onnistumisen mittaamiseksi.

Asiantuntijat
Harri Virtanen, Business Director, Nostemedia Oy & Hanna Roihuvaara, päätoimittaja, Vau.fi-verkkosivusto

Keskiviikko 7.10.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen viimeistään 5.10. mennessä.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Brändi osana verkkomediaa