Oletko brändinrakentaja vai oletko ns. bländinrakentaja?

Brändinrakentaminen on hankalaa. Vaikeinta on rakentaa brändi niin, että se on merkityksellinen asiakkailleen ja että se erottuu omassa kategoriassaan. Brändinrakennuksen sijaan onkin vaara päätyä ns. bländinrakentamiseen – eli luomaan brändiä, joka on täysin samanlainen kuin muut, ja joka pursuaa ns. kategoriakliseitä.

Mitä?
Tässä webinaarissa käymme läpi brändinrakentamisen merkitystä ja tapoja nykypäivän vinkkelistä.

Webinaari saa sinut pohtimaan:

  • Mitä brändinrakennus oikeastaan on?
  • Miten erottua kilpailijoista?
  • Miksi brändinrakentaminen on niin vaikeaa ja kallista?

Kenelle?  
Brändinrakentajille ja markkinoijille. Istut sitten millä tahansa puolella brändinrakennuspöytää – suunnittelijana, ostajana tai vaikkapa neuvonantajana, välillä on hyvä pysähtyä miettimään mitä brändikonseptien rakentaminen oikeasti on, ja mitä se ei ole.

Asiantuntija
Antero Jokinen, luova johtaja, AD, designeri, käsikirjoittaja ja kolumnisti

Yli 20 vuoden ajan Antero on tavalla tai toisella sotkeentunut brändien rakentamiseen. Hän on ollut mukana rakentamassa menestyksiä nollasta, mutta on myös joskus onnistunut nollaamaan menestyksiä. 

Aika
Torstai 5.5.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta.
Lue lisää jäsenyyden eduista.

Katso webinaaritallenne: Brändikonseptit

Lue myös blogi: Oletko brändirakentaja?