Brändin Do’s & Dont’s – Tiedosta riskit brändisi markkinoinnissa

Uusia, mielenkiintoisia case-esimerkkejä juridiikan puolelta!

Brändimarkkinointiin liittyy juridisia riskejä, jotka kohahduttavat säännöllisin väliajoin myös mediassa – muun muassa Makiaa syytettiin useista tunnusmerkkiloukkauksista, Olavi-oluen nimi vaihdettiin tavaramerkkiriidan seurauksena, Kaisa Mäkäräistä syytettiin Fast-tuotteiden piilomainonnasta ja Fafa’sin autolasimarkkinointikampanjaa pidettiin hyväntavan vastaisena.

Webinaarissa tarkastelun kohteena ovat markkinoinnin immateriaalioikeudelliset riskit, tunnistemerkintävaatimukset, markkinoinnin hyväntavan mukaisuus ja maineennorkkimistapaukset.

Opi tunnistamaan brändimarkkinoinnin yleisimmät riskit, hyödynnä juridiset työkalut ja tee jatkossa entistäkin strategisempaa brändimarkkinointia.

Asiantuntija
Emilia Hodge, asianajaja, Properta Asianajotoimisto

Aika
Keskiviikko 31.3.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Brändimarkkinoinnin juridiset riskit