Google Analytics 4 yhdistää sivustojen ja sovellusten analytiikan saumattomaksi kokonaisuudeksi

Uusi Google Analytics tarjoaa aiempaa kattavamman kuvan siihen, kuinka liiketoimintasi verkossa kohdataan. GA4:n tarjoamat ennustemallit tarjoavat tehokkaampia tapoja käyttäytymisen analysointiin ja mainonnan kohdentamiseen. Uusi yhtenäinen mittaustapa sekä verkkosivustoille että mobiilisovelluksille antaa mahdollisuuden tarkkailla kävijäpolkuja yli laiterajojen, siirtäen analytiikan fokuksen aidosti asiakaskeskeiseksi.

Käymme läpi:

  • Mikä on uusi Google Analytics (GA4)?
  • Mitä uusia ominaisuuksia GA4 tarjoaa markkinoijalle?
  • Miten GA4 eroaa aikaisemmasta Google Analyticsista?
  • Miten kannattaa edetä GA4:n käyttöönoton kanssa?

Google Analyticsin ympärillä on ollut viime aikoina kovasti keskustelua, mutta nyt kannattaa vielä pitää pää kylmänä ja seurata, miten tilanne etenee.

GA on edelleen ylivoimaisen tehokas työkalu markkinoinnin mittaamiseen ja asiakasymmärryksen lisäämiseen.

Kenelle
Webinaari sopii markkinoijille, jotka käyttävät Google Analyticsia työssään ja haluavat valmistautua uuden Google Analyticsin käyttöönottoon. Webinaari antaa hyvän yleiskuvan myös kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Asiantuntija
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru

Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään hän auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi.

Aika
Torstai 24.3.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista eturivin paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Google Analytics 4 

Aiheesta koulutus: Google Analytics 4 -raportit markkinoijalle

Lue myös blogi: Onko Google Analytics laiton ja mitä nyt pitäisi tehdä?