Käytännön vinkit onnistuneisiin AdWords-kampanjoihin

Google-kampanjointi on helppo aloittaa, mutta yhtä helppo on hukata rahat vääriin toimenpiteisiin. Jotta saat toivottuja tuloksia, on kampanjan rakentaminen aloitettava seurannasta ja vasta sen jälkeen aletaan itse kampanjan rakentaminen ja siitä edelleen optimointi. Tähän tarvitset todennäköisesti myös ammattilaisen apua.

Tässä webinaarissa käymme läpi, mihin eri kampanjatyypit sopivat ja miten käytät työkaluja oikein. Jos maksat Googlelle euronkin mainosrahaa, hyödyt tästä webinaarista!

Asiantuntija
Toni Voutilainen, Head of Paid Search, Tulos

Toni on harjoitellut Google-mainontaa yli sadalla miljoonalla eurolla. Hän on mainonnan testaamisen pioneeri ja yksi Suomen parhaista Google-tekijöistä. Tonilla on vuosien kokemus digitaalisesta markkinoinnista, ja hän on ollut mukana kasvattamassa yrityksistä menestystarinoita niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin. 

Tonilta ei erikseen tarvitse pyytää konsultaatioapua, vaan sitä on aina tarjolla. Hän on aina valmis opettamaan, sparraamaan ja ideoimaan uutta. Kunnianhimoisena ongelmanratkaisijana Toni ei tyydy vallitsevaan asiantilaan, vaan kehittää tekemistä jatkuvasti ja tähtää siihen, että tavoitteet ylitetään reippaasti. 

Aika
Torstai 8.4.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.  Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Google-mainonnan kampanjat