Webinaarissa käydään läpi hakusanamainonnan näkökulmasta, että mitä oikeasti tarkoittaa, kun mietitään asiakkaan polkua ensi kohtaamisesta ostoon. Kuinka luodaan yhtenäinen tarina ja kokemus, joka menee läpi asiakaspolun.

Webinaarin vetäjänä on Timo Jakola, Digital Marketing Mastermind, Call To Action Oy.

Webinaarin sisältö tarkentuu myöhemmin.

Aika
keskiviikko 30.9.2020 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari

Hinta
* MARKin jäsenille webinaari on maksuton
* Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €, joka laskutetaan erikseen.

Ilmoittautuminen
Viimeistään 28.9. mennessä.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää