Miten kehität B2B-markkinoinnin strategiaa kohti kysynnän luomista?

Liidien hankinta on tunnettu digitaalisen markkinoinnin strategia, jota kyseenalaistamaan on noussut viime vuosina toisenlainen strategia – kysynnän luominen.

Miten liidien hankinta käytännössä toimii? Entä mitä tarkoittaa “kysynnän luominen”? Miten nämä eroavat toisistaan ja kumpi strategia tuottaa parempia tuloksia? Käymme läpi molempien peruspiirteitä ja käytännön toteutusta.

Webinaari saa sinut pohtimaan:

• Onko oman yrityksesi markkinointistrategia kohdallaan?
  • Onko tavoitteisiin pääsemiseksi priorisoitu oikeita asioita?
  • Onko markkinoinnin KPI:t asetettu oikein?

Miksi osallistua?
Saat käytännönläheisiä ohjeita siihen, miten voit kehittää yrityksesi markkinointistrategiaa kohti kysynnän luomista.

Kenelle?
Tapahtuma sopii hyvin kaikille markkinoinnin asiantuntijoille, ja on hyödyllinen myös myyntijohtajille ja johtoryhmän jäsenille.

Laura Myllykoski, B2B markkinoinnin strategisti & mediatoimiston johtaja, Trickle

Lauralla on yli 13 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä verkossa. Viimeiset kahdeksan vuotta urastaan hän on omistanut B2B-yritysten markkinoinnin kehittämiseen ja auttanut lukuisia yrityksiä tekemään yhteensä kymmeniä miljoonia euroja liikevaihtoa digitaalisen markkinoinnin avulla, hyödyntäen erilaisia kasvustrategioita.

Torstai 2.3.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla (145 €) pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Liidien hankinnasta kysynnän luomiseen

Lue blogi: Liidien generointi vs kysynnän luominen – kumpi strategia kannattaa B2B-markkinoinnissa?