Miten voin auttaa toimittajaa tekemään työnsä paremmin?

Tiedottaminen ja mediasuhteiden hoitaminen ovat nykyään yhä useammin myös markkinoijan pöydällä. Mitä sinun tulisi ymmärtää journalismista ja ansaitusta näkyvyydestä viestintäkentän murroksessa? Kuinka luot suhteita mediaan? Tässä webinaarissa parhaat vinkkinsä meille paljastaa pitkän toimittajauran tehnyt Ville Blåfield.

Ville Blåfield, johtaja / ansaittu media, Miltton

Ville Blåfield on Milttonin ansaitun median asiantuntemuksesta vastaava johtaja. Ennen Milttonia Blåfield työskenteli 19 vuotta toimittajana ja esimiehenä eri suomalaismedioissa, mm. Helsingin Sanomissa ja Suomen Kuvalehdessä. Blåfield on julkaissut useita tietokirjoja, ja hänet tunnetaan myös Ylen Aamun Jälkiviisaana.

Torstai 28.1.2021 klo 10.00-11.00

Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

Webinaari

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.
Tutustu jäsenyyteen

Katso webinaaritallenne: Mediasuhteiden merkitys ja hoito