Synteettisiä sisältöjä luovien tekoälyjen povataan muuttavan liki jokaista toimialaa, myös markkinointia

Mitä ammattilaisen tulisi tässä vaiheessa tietää käynnissä olevasta mullistuksesta?
Internetin yleistyminen ja älypuhelimien ilmestyminen jokaiseen käteen olivat digitaalisaation kaksi isoa kuluttajavallankumousta. Nyt on käynnissä kolmas: tekoälyn nopea esiinmarssi. Sen ympärille puhutaan valtavia uhkakuvia ja toisaalta muutosta vähätellään.

Webinaarissa pureudumme hypeä syvemmälle – mikä on mahdollista tänään, miltä tulevaisuus näyttää – ja jaamme käytännön ohjeita siihen, miten omasta osaamisesta ja työstä voi tehdä tulevaisuudenkestävää.

Mikä on hypeä ja mikä ei?

Käymme läpi:

• Mitä tapahtui viimeisen vuoden aikana ja miksi tekoälyteknologiat näyttävät ilmestyneen kuin tyhjästä?
  • Millaisia käytännön esimerkkejä tähän mennessä löytyy ja mitä voimme niiden avulla päätellä tulevaisuudesta?
  • Miten uusi teknologia muuttaa yhteiskuntaa, työtä ja meitä ihmisinä?
  • Kuka voittaa? Ovatko “alustajätit” eli Googlet, Metat ja Microsoftit entistä vahvempia monopoleja tämän jälkeen, vai murtaako mullistus Piilaakson ylivallan?

Kenelle?
Otamme kantaa siihen, miten markkinoinnin asiantuntijatyö ja sen johtaminen muuttuu tulevaisuudessa ja pohdimme, onko alan arvoketjuihin tulossa isoja muutoksia. Tapahtumasta hyötyy jokainen tulevaisuuteen suuntautunut markkinoija.

Asiantuntija
Lassi Kurkijärvi, Chief Technology Officer, Sofigate

Lassi Kurkijärvi on suomalainen digivaikuttaja, joka työskentelee Sofigaten teknologiajohtajana ja tunnetaan myös Ylen Aamun Jälkidigi-paneelin jäsenenä. Neljännesvuosissadan ajan digitaalisia palveluita ja mediaa kehittänyt Kurkijärvi neuvoo eurooppalaisia yrityksiä liiketoiminnan kehityksessä ja ottaa kantaa siihen, miten teknologia saadaan palvelemaan ihmisiä eikä toisin päin.

Torstai 15.6.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 € + alv. 24 %. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Näin tekoäly muuttaa markkinointia – ja näin ei