Millainen on hyvä sisältöstrategia?

Sisältöstrategia antaa raamit ja tavoitteet markkinoinnin ja myynnin yhteistyölle: kenet halutaan tavoittaa, millainen asiakasmatka heillä on ja millä viestillä heitä kannattaa lähestyä? Asiakas haluaa palvelua myynniltä, markkinoinnilta ja asiakaspalvelulta itse valitsemallaan tavalla. Sisältöstrategialla varmistat, että ymmärrys asiakkaan tarpeista on jaettu organisaatiossanne!

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN

Sisältöstrategian muodostavat:
– ostajapersoonat
– sisältöpolut
– sisältökonsepti
– jakelusuunnitelma

Tässä webinaarissa saat kokonaiskuvan siitä, millainen on toimiva sisältöstrategia ja mistä kannattaa lähteä liikkeelle.

Katri Tanni, Head Of Consulting, Differo Oy

Katri on B2B-markkinoinnin erikoisosaaja ja luonut pitkän uran sisältöstrategian työmenetelmillä ja kehittäen niitä. Katrin asiakkaina on Suomen suurimpia pörssiyrityksiä sekä pk-sektoria. Hän on julkaissut aiheesta kaksi kirjaa ja valmistelee kolmatta kirjaa ostamisen muutoksesta.

Torstai 11.3.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.
Tutustu jäsenyyteen

Katso webinaaritallenne: Sisältöstrategia tutuksi