Mitä markkinoijan pitää tietää somesta juuri nyt?

Sosiaalinen media muuttuu ja muovautuu hurjaa vauhtia. Perässä on toisinaan lähes mahdotonta pysyä. Useiden tutkimusten mukaan on joka tapauksessa selvää, että sosiaalisen median käyttö kasvaa edelleen myös vuonna 2022. Mitkä ovat ne tärkeimmät asiat, joihin brändin rakentajan on syytä varautua tai kiinnittää huomiota?

Käymme läpi:

• 3 tärkeintä sometrendiä vuonna 2022
  • missä kanavissa suomalaiset viihtyvät
  • millaista sisältöä brändeiltä kaivataan

Kenelle?
Tämä webinaari on sinulle, jos tehtävänäsi on rakentaa brändiä, luoda tunnettuutta tai näkyvyyttä, suunnitella digistrategiaa tai jos muuten olet kiinnostunut siitä, missä juuri nyt mennään somessa.

Marika Siniaalto, asiakokemusjohtaja & perustaja, Grapevine Oy

Marika on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus digimarkkinoinnista, sisällöntuotannosta, verkkoliiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Marika on toiminut aiemmin mm. verkkoliiketoiminnan kehittäjänä matkailualalla, verkkoviestinnän suunnittelijana julkisella sektorilla sekä IT-kouluttajana. Hän on myös ”Sosiaalisen median menestysreseptit” -kirjan kirjoittaja.

Torstai 27.1.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Saat kaikki MARK webinaarit maksutta.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Sometrendit 2022