Tietosuoja-asiat puhuttivat tiiviisti koko viime vuoden markkinoinnin väkeä. Pidimme kevään ajan viime vuonna GDPR-klubeja, joissa tietosuojaan liittyvistä asioista pääsi keskustelemaan asiantuntijoiden kanssa. Tämä tapahtuma kokoaa yhteen tietosuojaoppeja tälle vuodelle ja kuulemme myös paljon kaivattuja yritysten kokemuksia aiheeseen liittyen. Mikä tilanne tietosuoja-asioissa on nyt ja mitä on odotettavissa lähitulevaisuudessa, sen kuulet tässä seminaarissa, jossa on puhujina upea joukko aiheen parissa tiiviisti työskenteleviä ammattilaisia.

Puhujat ja teemat:

Rami Meling, Suomen Asiakastieto Oy
Katsaus tietosuoja-asetuksen jälkeiseen aikaan, kokemuksia ja kommentteja

Emilia Lasanen, asianajaja, Properta Asianajotoimisto Oy
1.1.2019 voimaan tullut uusi kansallinen tietosuojalaki – tietosuojaan liittyvät oikeudenkäynnit ja riidat

Heidi Mäkelä, Legal Counsel, Telia Finland Oy
Tietosuojakäytänteet ja markkinoinnin tietosuojakysymykset liiketoiminnassa

Jari Puhakka, tietosuojavastaava, Fonecta Oy
Dataohjattu markkinointi ja tietosuoja

Pauliina Scarabattoli, Fondia Oyj
ePrivacy-sääntelyn tilanne ja odotukset tulevalle

  • Aika: 11.4.2019 klo 9.00 – 11.30
  • Paikka: Kinopalatsi, Kaisaniemenkatu 2, Helsinki
  • Hinta ei jäsenelle: 149€. Liity jäseneksi
  • Hinta jäsenelle: 0€. Mikäli olet ilmoittautunut, etkä saavu paikalle tai peruuta 3.4 mennessä, perimme jäseniltämme 149€ sakkomaksun. Ilmoita peruutuksesta: toimisto@markkinointiliitto.fi

Lasku tapahtumasta lähetetään lomakkeelle annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ilmoittaudu:

Olen MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsenEn ole MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsen