BusinessFM

BusinessFM on nuorekas aikuinen radioasema

Kanava on suunnattu erityisesti yritysten päättäjille, yrittäjille, ylemmille toimihenkilöille ja toimihenkilöille. Lisäksi BusinessFM:ää kuuntelevat ne, joita kiinnostavat työ- ja yrityselämän asiat yleisesti.

BUSINESSFM TAVOITTAA YRITYSPÄÄTTÄJÄ
BusinessFM tavoittaa metropolialueen businesspäättäjät, yrittäjät ja ylemmät toimihenkilöt autossa, työpaikalla ja kotona. Keskimääräisenä businesspäivänä BusinessFM -radiokanavaa kuuntelee 2000-3000 yrityspäättäjää ja yrittäjää.

Radio on media, joka seuraa kuluttajaa kaikkialle: radio on läsnä aamiaisella, liikenteessä, työpaikalla, kodin askareissa sekä vapaa-aikana tilanteissa, joissa monet muut mediat eivät tavoita. Monipuolinen verkkomediamme vahvistaa radion sanomaa myös internetissä ja tarjoaa tehokkaita pakettiratkaisuja.

BusinessFM on B2B-mainostajan ykkösvaihtoehto 24/7!