IAB

IAB on kumppani MartTec ja digitaalisen median viimeisimmissä tuulissa

IAB:ta tarvitaan enemmän kuin koskaan, jotta yritykset ja yksilöt pysyvät mukana markkinoinnin muutoksessa. Tätä varten IAB luo puolueetonta tietoa ja tarjoaa sitä helposti ja innostavassa muodossa jäsenilleen ja suurelle yleisölle.

Jäsenilleen IAB on mahdollisuus ammatilliseen keskusteluun, kehittämiseen ja asiantuntijuuden näkyvään kasvattamiseen. Markkinointiyhteisölle IAB on lupaus puolueettoman tiedon, inspiroivan keskustelun ja tärkeiden puheenaiheiden synnyttämisestä. Suurelle yleisölle IAB on tunnettu paremman markkinointikokemuksen puolestapuhujana. IAB on peloton pioneeri. Asiantuntijoiden innostava yhteisö. Osa kansainvälistä perhettä.

IAB:n järjestämät maksulliset koulutukset ja tapahtumat MARKin jäsenille etuhintaan koodilla MARK2021.

IAB – muutoksen tekijöille.