Lifeworks

Lifeworks on MARKin kumppani ura-asioissa. Lifeworks auttaa sinua tunnistamaan potentiaalisi, hahmottamaan urallesi suunnan, ja kehittämään osaamistasi niin, että saavutat tavoittelemasi urahaaveet. Valmennamme ja kuljemme asiakkaidemme rinnalla koko urapolun ajan tarjoten sen eri vaiheisiin sopivia palveluita ja työkaluja.
Digitaaliset ja henkilökohtaiset palvelumme ovat tarpeen silloin, kun haluat löytää uuden työn tai suunnan urallesi, työmotivaatiosi on hiipumassa, haluat edetä urallasi, tavoittelet johtotehtäviä tai olet menettänyt työsi.

MARK jäsenetu:
Innostu ja onnistu urallasi Lifeworksin avulla

• Vahva itsetuntemus ja taito johtaa omaa uraasi ovat oman tulevaisuutesi kannalta merkittäviä tekijöitä. Kun opit sanoittamaan vahvuutesi sekä osaamisesi ja tiedät, mitä uraltasi tahdot, pärjäät paremmin työelämän muutoksessa ja viihdyt myös paremmin työssäsi.
  • Lifeworksin palveluiden avulla onnistut urallasi ja löydät uutta kipinää työelämääsi. Palvelut sisältävät verkkokursseja, koulutuksia sekä henkilökohtaista uracoachausta.
  • MARKin jäsenenä saat 20 % alennuksen kaikista Lifeworksin urapalveluista. Tutustu palveluihin: www.lifeworks.fi/palvelut
  • Lisätietoja linda.neiglick@mps.fi

Lifeworks-jäsenyys on ilmainen – LIITY mukaan täällä