Marketing Finland

Marketing Finland tarjoaa MARKin jäsenille markkinoinnin koulutuksia jäsenetuhintaan.
MARKin jäsenet saavat 30 %:n alennuksen Marketing Finlandin järjestämistä koulutuksista vuonna 2020. Tutustu Marketing Finlandin koulutusvalikoimaan.

Marketing Finland on 400 yritysjäsenen muodostama markkinoinnin liike, joka valvoo markkinointia tekevien yritysten etuja, kouluttaa ja tarjoaa vertaistukea. Liitto on osa World Federation of Advertisers -verkostoa, joka edustaa yrityksiä, jotka käyttävät yli 90 % maailman mainoseuroista.

Vuonna 2020 Marketing Finland tulee kouluttamaan aina markkinoinnin strategisista koulutuksista hyvin käytännönläheisiin aiheisiin. Vuoden alusta käynnistyy taas hyvin suosittu, markkinointijohdolle suunnattu CMO2 -koulutuskokonaisuus, joka antaa työkalut johtaa digitaalista markkinointia tehokkaammin sekä tehdä parempia digitaalisen markkinoinnin hankintoja. Helmikuussa käynnistyy myös täysin uusi B2B Marketing Expert -koulutusohjelma, joka tutustuttaa osallistujat käytännönläheisesti laaja-alaiseen modernin markkinoinnin keinovalikoimaan sekä toteutustapoihin. Koulutusohjelma soveltuu markkinointia johtaville henkilöille sekä ylimmän johdon ja myynnin henkilöille.

Muilta osin 2020 koulutuskalenteri tarjoaa erilaisia digimarkkinoinnin aiheita markkinoinnin mittaamisesta, datahallintaratkaisuista, Googlen Marketing Platform työkaluista, ohjelmallisesta ostamisesta, markkinoinnin automaatiosta, hakukoneoptimoinnista, sähköpostimarkkinoinnista, algoritmeista, AI:sta ja boteista, inboundista sekä somesta. Tulemme esittelemään myös uusia markkinoinnin mahdollisuuksia kuten Amazonia, TikTokia, Twitchiä, eSportsia ja käymme läpi myös muita tulevaisuuden trendejä.

Lisäksi luvassa on useita brändiaiheisia koulutuksia oman purposen löytämisestä ja kirkastamisesta sekä brändin kehittämisestä ja johtamisesta. Vuoden 2020 koulutustarjontaan kuuluu lisäksi asiakasrakenteiden ja rahavirtojen analysointia, markkinointijuridiikkaa, asiakasymmärrystä, tapahtumamarkkinointia, jakelukanavamarkkinointia sekä muita mainontaa ja luovaa markkinointia käsitteleviä koulutuksia.

Marketing Finlandin uutiskirjeen tilaamalla, saat tiedon aina uusista julkaistuista koulutuksista.
Pääset katsomaan koulutuksiamme kootusti täältä >>

Tarjoamme MARKin jäsenille 30% alennuksen kaikkiin normaalihintaisiin koulutuksiimme.
Alennuksen saa verkkokaupan kassalla kuponkikoodilla MARK30. Etua ei voi yhdistää muihin alennuksiin tai jäsenetuihin.