Marketing Finland

Marketing Finland tarjoaa MARKin jäsenille markkinoinnin koulutuksia jäsenetuhintaan.

MARKin jäsenet saavat 30 %:n alennuksen Marketing Finlandin järjestämistä koulutuksista vuonna 2019. Tutustu Marketing Finlandin koulutusvalikoimaan ja katso alennuskoodit jäsenporttaalista.

Marketing Finland on 400 yritysjäsenen muodostama markkinoinnin liike, joka valvoo markkinointia tekevien yritysten etuja, kouluttaa ja tarjoaa vertaistukea. Liitto on osa World Federation of Advertisers -verkostoa, joka edustaa yrityksiä, jotka käyttävät yli 90 % maailman mainoseuroista.

Liittyessäsi jäseneksi pääset osaksi vahvaa kansainvälistä markkinoinnin ostajaverkostoa, joka on neuvotellut rahanarvoisia etuja, konsultoi sekä tarjoaa väylän modernin markkinoinnin parhaille koulutuspaikoille. Marketing Finlandin jäseneksi voivat päästä kaikki markkinointia tekevät yritykset, jotka eivät ole markkinoinnin palvelutarjoajia tai media-alan toimijoita. Vaikka et olisi jäsenyrityksessämme, voit tulla mukaan toimintaan kumppanuuden ja koulutustemme kautta.