Rastor-instituutti

Jäsenemme saavat 10 prosentin alennuksen kaikista Rastor-instituutin kursseista ja tutkinnoista (ei koske ammatti- ja erikoisammattitutkintoja eikä yrityksille räätälöityjä palveluita). Tutustu koulutuksiin ja käytä ilmoittautuessasi koodia MARK2020.

Rastor-instituutti jatkaa Markkinointi-instituutin perinteikästä, arvostettua markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten koulutusta. Rastor-instituutti aloitti toimintansa 1.1.2020, kun Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät.

Markkinoinnin ja viestinnän koulutukset
Rastor-instituutin koulutuksista löytyy sopiva kurssi tai tutkinto niin markkinoinnin tehtävissä aloittaville kuin pitkään viestinnän ja markkinoinnin haasteissa marinoituneille ammattilaisille. Osaamistasi uudistamalla pidät kiinni työmarkkina-arvostasi.
Tutustu markkinoinnin ja viestinnän laajaan koulutustarjontaan.

Esimerkkejä koulutuksista:

• UUTUUS! Sisällöntuottajan koulutusohjelma
  • Markkinoinnin johtamisen tutkinto, MJD
  • Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma
  • Viestijän tutkinto (ent. Tiedottajan tutkinto)
  • Copywriterin koulutusohjelma
  • Sosiaalinen media markkinoinnissa -kurssi
  • Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
  • Google Ads -hakusanamainonta

Rastor-instituutti syntyi, kun Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät
Rastor-instituutti tarjoaa elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia ja uramahdollisuuksia sekä vauhdittaa yritysten kasvua. Se kehittää valtakunnallisesti yksilö- ja yritysasiakkaidensa osaamista keskeisillä liiketoiminnan osa-alueilla tarjoaa ura- ja työllistämisen palveluita sekä toimii oppisopimiskouluttajana ja virallisten ammatillisten tutkintojen järjestäjänä. Rastor-instituutin asiakaslupaus on Tunnistettava muutos: koulutukset, yritysvalmennukset ja urapalvelut muuttavat toimintaa niin, että tulokset todella näkyvät. Rastor-instituutti aloitti toimintansa tammikuussa 2020, kun Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät. www.rastorinst.fi