Markkinointi-instituutti

Jäsenemme saavat 10 %:n alennuksen kaikista Markkinointi-instituutin kursseista ja tutkinnoista (ei koske ammatti- ja erikoisammattitutkintoja). Hae alennuskoodi jäsenportaalista ja tutustu koulutuksiin.

Suomen paras osaamisen ja työn kehittäjä

Olemme valmentaneet 87 toimintavuotemme aikana yli 360 000 ihmistä muutoksen tielle. Vuosittain määrä kasvaa noin 4 200 aikuisopiskelijalla. 98 % asiakkaistamme suosittelee koulutustamme muille.

Markkinointi-instituutin asiakaslupaus on Tunnistettava muutos. Se tarkoittaa, että meille oppimisella on selkeä päämäärä: koulutus kehittää työn tekemistä ja muuttaa tunnistettavasti – niin siihen osallistuvaa opiskelijaa kuin hänen työyhteisöäänkin.

Markkinoinnin ja viestinnän koulutukset

Markkinointi-instituutin koulutuksista löytyy sopiva kurssi tai tutkinto niin markkinoinnin tehtävissä aloittaville kuin pitkään viestinnän ja markkinoinnin haasteissa marinoituneille ammattilaisille. Osaamistasi uudistamalla pidät kiinni työmarkkina-arvostasi.

Esimerkkejä koulutustarjonnastamme:

Markkinointiammattilaisen sertifikaatti

Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi

Markkinoinnin johtamisen tutkinto, MJD

Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma

Viestijän tutkinto

Visuaalinen viestintä

Copywriterin koulutusohjelma

Tekstisuunnittelijan tutkinto

Markkinointiviestintä – liiketoiminnan erikoisammattitutkinto

Koko kattava tarjontamme www.markinst.fi

Turkulainen Riikka Holmberg kirjoitti koko Copywriter-opintojensa ajan kokemuksiaan opiskelusta Markkinointi-instituutin blogiin. Vuoden aikana julkaistuista bloggauksista keriytyy koskettava kirjoittajan kasvutarina. Kuinka paljon ammatillista kehitystä voikaan tapahtua yhden vuoden aikana! Lue blogi >>