MarkkinointiSuomi™ -barometri

MarkkinointiSuomi™ -barometri syntyi halusta ymmärtää suomalaisia pk-yrityksiä ja niiden haasteita markkinoinnin alati monimutkaistuvassa ”metsikössä”. Tutkimuksen lähtökohtana on kartoittaa pk-yritysten suhtautumista markkinointiin, panostuksia sekä niiden mahdollistamia tuloksia. Haluamme pitää tutkimustyön mahdollisimman käytännönläheisenä ja jalostammekin tulokset ymmärrettäviin johtopäätöksiin ja käytännön toimintavinkkeihin.

MARKin jäsenenä varmistat, että kasvava osaamisesi ja verkostosi kulkevat aina mukanasi, veipä urasi sinut minne tahansa.

MARK kokoaa sinulle alan sytyttävimmät teemat, opit ja oivallukset yhteen paikkaan. Jos et ehdi tilaisuuksiin, löydät jatkuvasti päivittyvän sisällön aina täältä. Pirstaloituvassa markkinoinnin kentässä tarkastellaan uusien asioiden lisäksi myös perusasioita uudesta näkökulmasta: strategista suunnittelua, asiakasymmärrystä, fiksua ostamista, budjetointia, seurantaa, yhteistyötä. Tule mukaan ja ota jäsenyydestäsi kaikki irti.

Liity jäseneksi Tutustu jäsenetuihimme