PING Helsinki

Alennus vaikuttajamarkkinoinnin valmennuksista
Kouluttaudu vaikuttajamarkkinoinnin osaajaksi! Jäsenenä saat -10% alennuksen osallistumismaksusta.
PING Helsinki on strategisen vaikuttajayhteistyön edelläkävijä. Vaikuttajamarkkinoinnin valmennuksiemme jälkeen sinulla on kattava kokonaiskuva vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista liiketoiminnan kehittämisessä ja tuloksellinen prosessi vaikuttajyhteistöiden läpivientiin.

PING Academy: STRATEGINEN VAIKUTTAJAMARKKINOINTI
tiistaina 20.10. klo 9-11 – Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta

Lämpimästi tervetuloa PING Helsingin valmennukseen, jossa perehdymme vaikuttajamarkkinointiin viestinnän ja markkinoinnin strategisena työkaluna. Tehokkaassa ja käytännönläheisessä koulutuksessa opit, miten tehdään liiketoimintaa edistävää strategista vaikuttajayhteistyötä, integroidaan vaikuttajayhteistyö osaksi muuta viestintää ja luodaan ilmiöitä.

Pääset myös kuulemaan miten syntyi koko Suomen virtuaalivappu, kansainväliseksi mediailmiöksi paisunut #faktaakoronasta -projekti, miljoonayleisöt tavoittanut #vaihtovuosisodankylässä tuberealitysarja ja Grand One palkittu #yearinclarion -vaikuttajayhteistyö?

Valmennuksessa käsittelemme:

• Liiketoimintalähtöinen vaikuttajamarkkinointi
  • Vaikuttajayhteistöiden trendit ja mahdollisuudet
  • Ilmiöittäminen, osallistaminen ja inhimillistäminen
  • Vaikuttajamarkkinoinnin prosessi
  • Tavoitteet ja mittarit eri tyyppisille yhteistöille
  • Vaikuttajan valinta ja vaikuttajien yhteiskunnallinen rooli

Kouluttajana PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti
Inna-Pirjetta Lahti on vastuullisen ja strategisen vaikuttajamarkkinonnin edelläkävijä ja kasvuyritys PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Inhimillisyys, ilmiöt ja osallistaminen ovat osa rohkeasti uusiin tilanteisiin uskovan yrittäjän dna:ta. Inna-Pirjetta yhdistää sujuvasti viestinnän, markkinoinnin ja myynnin tuoden inspiroiviin valmennuksiinsa myös ajankohtaisia esimerkkejä käytännön elämästä. Hän uskoo, että tuloksellinen vaikuttajayhteistyö kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia ja perustuu aitoihin kohtaamisiin ihmisiltä ihmisille. Inna-Pirjetta on ollut merkittävässä roolissa somevaikuttajien yhteiskunnallisen vastuun kehittämisessä mm. Valtioneuvoston #faktaakoronasta hankkeen takana.

Ilmoittaudu tästä >>
Lunasta ale koodilla: MARKxPING (alennuskoodi syötetään maksun yhteydessä). Koodilla yksittäinen valmennus maksaa 269 € (norm. 299 €, alv 0 %).

Tule mukaan oppimaan ja oivaltamaan!