PING Helsinki

Alennus vaikuttajamarkkinoinnin valmennuksista
Kouluttaudu vaikuttajamarkkinoinnin osaajaksi! Jäsenenä saat -10% alennuksen osallistumismaksusta.
PING Helsinki on strategisen vaikuttajayhteistyön edelläkävijä. Vaikuttajamarkkinoinnin valmennuksiemme jälkeen sinulla on kattava kokonaiskuva vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista liiketoiminnan kehittämisessä ja tuloksellinen prosessi vaikuttajyhteistöiden läpivientiin.

PING Academy: MITEN PÄÄSTÄ TAVOITTEISIIN SOMEKANAVISSA?
Näin lisäät myyntiä, kasvatat liikennettä ja vahvistat asiakassuhteitasi.
• tiistaina 29.9.2020 klo 9-11
• Koulutus toteutetaan etänä ZOOM-ohjelman kautta

Kuinka virittää sisällöntuotanto myynnintuojaksi?
Entä miten välttää myynnin sudenkuopat somessa?
PING Academyssa opit hyödyntämään sosiaalista mediaa tehokkaana myynnin työkaluna. Käytännönläheinen koulutus on täynnä konkreettisia esimerkkejä, jotka voi kopioida tai korjata jo heti koulutuksen jälkeen. Keskitymme valmennuksessa erityisesti Facebookin ja Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.

Valmennus perustuu PING Helsingin Inhimillisen markkinoinnin systeemiin, joka varmistaa että myynnin tekeminen somessa on aitoa auttamista, ei päälleliimattua tuputtamista.

Kahden tunnin koulutuksen jälkeen:
– Sinulla on selkeä näkemys siitä, miten sometilien valjastus myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen työkaluksi tapahtuu
– Tunnistat 5 sudenkuoppaa, joiden takia sometilinne eivät vielä houkuttele asiakkaita (+ keinot korjata ne)
– Pystyt hyödyntämään ilmaiset työkalut, jotka tukevat tavoitteitasi somessa
– Tiedät miten vaikuttajamarkkinointia käytetään sometilillä ilman, että se vie kaiken aikasi (ja vaatii ison budjetin).

Ilmoittaudu tästä >>
Lunasta ale koodilla: MARKxPING (alennuskoodi syötetään maksun yhteydessä). Koodilla yksittäinen valmennus maksaa 269 € (norm. 299 €, alv 0 %).

Tule mukaan oppimaan ja oivaltamaan!