PING Helsinki

Alennus vaikuttajamarkkinoinnin valmennuksista
Kouluttaudu vaikuttajamarkkinoinnin osaajaksi! Jäsenenä saat -10% yksittäisestä kerrasta ja -25% neljän kerran koulutussarjasta.

PING Helsinki on strategisen vaikuttajayhteistyön edelläkävijä. Vaikuttajamarkkinoinnin valmennuksiemme jälkeen sinulla on kattava kokonaiskuva vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista liiketoiminnan kehittämisessä ja tuloksellinen prosessi vaikuttajyhteistöiden läpivientiin.

• Vaikuttajamarkkinoinnin ajankohtaiset trendit 12.2.
  • Vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu 12.3.
  • Oikeiden vaikuttajien & mittariston valinta analytiikkaa hyödyntäen 2.4.
  • Vaikuttajasisältöjen tehokas hyödyntäminen 29.4.

Ilmoittaudu tästä: https://www.lyyti.in/PINGAcademykevat2020
Lunasta ale koodilla: PINGFriends2020

Koodilla yksittäinen valmennus maksaa 295€ (norm. 330€, alv.0) ja kaikki neljä kertaa 990€ (norm. 1320€ alv.0).