#wpsm

Kari Wikholm, #wpsm konsultti- ja koulutusyrityksen toimitusjohtaja alias Wiki on omalla urallaan avannut lukuisia kauppapaikkoja sekä perustanut myös omia verkkokauppoja. Wiki haluaa haastaa kauppiaita ymmärtämään paremmin ostajan muuttuvaa digitaalista ostokäyttäytymistä ja johtamaan oman yrityksen kivi-ja verkkokaupan synergiaa paremmin.

Wikin konsulttitoimisto #wpsm on kehittänyt uuden #synergiaindeksi mittaroinnin, jonka avulla pystytään avaamaan kaupan ostopisteitä ja vertaamaan niitä muihin kauppoihin. Elävät esimerkit ja omakohtaiset kokemukset värittävät Wikin tarinan sekä valmennuksien kerrontaa.

Wiki kertoo, että uransa yksi mielenkiintoisimpia vaiheita oli olla mukana avaamassa Autoverkkokauppa.comia, missä yhdistyi kivi-ja verkkokaupan prosessien synergian ymmärtäminen. Arjessa hän toimii päivittäin konsultin roolin lisäksi perheensä Ratiashop.com verkkokaupan neuvonantajana. Siitä on syntynyt ajatus auttaa myös muita kauppiaita arjen työskentelyssä.

Wiki on aloittanut 10 osaisen blogisarjan, jossa hän nostaa esiin akuutteja haasteita, mitkä juuri nyt vuonna 2019 ovat kohtaamassa kauppiaita. Tutustu Wikin ajatuksiin verkkokaupasta.

#wpsm ja MARK Suomen Markkinointiliitto ovat sopineet yhteistyöstä vuodelle 2019 eri tapahtumien haastajana ja coachina, asiantuntijana sekä yhdessä räätälöityjen koulutuksien järjestäjänä.

Yhteistyö alkaa MARKin Kasvuaamu-tapahtumassa Turussa 7.3. klo 8.30. Tapahtumaa seuraa asiantuntija Klinikoita Helsingissä ja lisäksi verkkokaupan käytännönläheinen koulutus maaliskuusta alkaen Turussa, Helsingissä ja Tampereella.