Kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet – entä teidän yritys?
Tapa käydä kauppaa muuttuu ennennäkemättömällä vauhdilla. Arvoketjun kaikki toimijat: valmistajat ja brändit, palvelut ja tuotteet, tukkuporras, vähittäiskauppa, b-to-b toimijat, markkinoijat sekä erityisesti alan jättimäiset pelurit: globaalit markkinapaikat, hakevat uusia markkina-asemia ja miettivät miten eri tekijät vaikuttavat heidän tulevaisuuteensa.
Tiedostathan, että verkkokauppa ja digitaalinen kauppa ovat oikeasti eri asia?
Kaikille klassinen verkkokauppa ei ole oikea ratkaisu, mutta kaikilla yrityksillä pitää olla digitaalisen kaupan strategia ja toimintasuunnitelma, sillä kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet ja odotukset uusille toimintatavoille ovat olemassa.
Jokaisella yrityksellä on nykyisen digi-infran avulla myös aidosti mahdollisuus myydä mitä tahansa ja minne tahansa. Pitää vain tunnistaa datan avulla tarkkaan, ketkä ovat parhaita asiakkaita sekä kyetä tuottamaan heille alogritmien optimoimaa varianttitestattua markkinointia.
Kaikkein tärkeintä on kuitekin vastata kaupan alan tärkeimpään kysymykseen: Miksi asiakkaat ostavat meiltä? Eli tunnistaa omat kilpailuedut sekä luoda niistä erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoava monikanavainen kokonaiskonsepti.
Mitä?
Tässä webinaarissa kuulet muutoksen megatrendeistä, kuten aitous ja AI, tehokkuuden markkina vs. merkityksellisyyden markkina sekä kaupan digitalisaation eri ulottuvuudet. Mukana on runsaasti esimerkkejä suomalaisista kansainvälisen läpimurron tehneistä kaupan alan yrityksistä!
Käymme läpi:
- Digitaalisen kaupan menestyksen ytimessä: asiakasymmärrys ja asiakaskokemus.
- Digitaalinen kauppa ja verkkokauppa eivät ole sama asia, hahmotatko eron?
- Verkkokauppa on todella laaja-alaista, paljon muutakin kuin pahvilaatikkojen postittelua.
- Myynti ja markkinointi integroituvat digitaalisessa kaupassa täydellisesti toisiinsa.
- Data ja tiedolla johtaminen sekä sisältöjen varianttitestaus ovat kasvun mahdollistajia.
Kenelle?
Sisältö sopii kaikille markkinoinnin ja myynnin parissa työskenteleville henkilöille sekä myös yritysten johdolle, omistajille ja hallituksen jäsenille. Luvassa on ison kuvan näkemys siitä, mihin menestyminen digitaalisen kaupan markkinassa perustuu.
Asiantuntija
Leevi Parsama, digitaalisen kaupan asiantuntija, Snowball Growth Partners
Leevi tunnetaan erittäin vahvasta digitaalisen kaupan osaamisestaan. Hän on toiminut globaalisti myyvän yrityksen vetäjänä ja markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista, konkreettista kokemusta alasta meiltä ja maailmalta.
Leevi on työstänyt digitaalisen kaupan strategioita monille suomalaisille brändeille sekä toiminut aktiivisesti johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa. Tällä hetkellä Leevi toimii mm. Digital Commerce Finland Oy:n hallituksen puheenjohtajana.
Parhaimmillaan Leevi on esiintymislavalla, kun hän pääsee innostamaan kuulijoita digitaalisen kaupan menestystekijöistä!
Aika
Torstai 13.11.2025 klo 10.00-11.15
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!
Jäseneksi?
MARKin jäsenyys on eturivin paikkasi markkinoinnin maailmaan. Pääset hyödyntämään huippuasiantuntijoiden näkemystä säännöllisten tapahtumiemme sekä kattavan sisältöpalvelumme avulla. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen
AVAAMME ILMOITTAUTUMISEN PIAN