Koulutukset

UUTTA – MARK koulutus

MARK koulutuksessa mennään syvemmälle MARK webinaarista tutun aiheen ja asiantuntijan kanssa. Koulutus toteutetaan kolmen moduulin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijan laatiman koulutusmateriaalin.

Syyskauden 2021 aiheet

Syyskuu
MARK koulutus: Luovan ja erottuvan markkinoinnin uudet työkalut ti 21.9. klo 13-16
LUE LISÄÄ & ILMOITTAUDU

Lokakuu
MARK koulutus: LinkedIn-mainonnan parhaat käytännöt ti 26.10. klo 13.00-15.30
LUE LISÄÄ & ILMOITTAUDU

Marraskuu
Digitaalinen ostopolku – tulossa

Joulukuu
Google Ads – tulossa

Katso kaikki koulutukset

Kesto
3 x 50 min.

Hinta – Jäsenille aina puoleen hintaan!
64,50 € + alv 24 % (jäsenhinta)
129 € + alv 24 % (normaalihinta)

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää