MARK, me!

Markkinointia huippujen johdolla – silloin kun sinulle sopii

MARKin jäsenenä opit uutta ja laajennat osaamistasi monipuolisten webinaariemme avulla, jotka ovat sinulle maksuttomia (muille 129 €). Lisäksi sinulla on pääsy ainutlaatuiseen markkinoinnin ja työelämätaitojen MARK me -sisältöpalveluun, johon tuotamme ajankohtaista tietoa yhdessä Suomen parhaiden asiantuntijoiden kanssa.

Meitä on moneksi

Voit liittyä jäseneksi toimialastasi ja tittelistäsi riippumatta. Jäsenyydestämme hyötyvät niin suunnittelijat, päälliköt, asiantuntijat, assarit, johtajat, yrittäjät, opiskelijat kuin opettajat. Pysyt kanssamme ajan tasalla myös silloin, kun työttömyys osuu kohdallesi.

Jäsenmaksu

MARKin jäsenmaksu on kalenterivuosikohtainen ja se pienenee vuoden edetessä. Jäsenmaksu on kokonaisuudessaan verovähennyskelpoinen – maksoi sen joko työnantajasi tai sinä itse.

Jäsenmaksu vuodelle 2020
– Henkilöjäsenmaksu nyt 64,50 € (norm. 129 €)
– Opettajat, opiskelijat, työttömät (myös lomautetut) ja eläkeläiset 29,90 €
– Yrityksille

Liity jäseneksi alla olevalla lomakkeella
Täytä mahdollinen etukoodisi Lisätietoja-kenttään.

Jäsenen perustiedot

Työnantajan tiedot

Jäsenmaksu*

Valitse jäsenyyden maksaja

Valitse laskutustapa

tai
    Työnantajan laskutusosoite

Uutiset ja tiedotteet

Haluan jatkossa sähköpostiini MARK jäsenkirjeen kaksi kertaa kuukaudessa?
    Sähköpostiosoitettani saa käyttää MARKin sähköisten ajankohtaistiedotteiden lähettämiseen. Osoitetta ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Lakineuvonta

MARK:in jäsenenä saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti

MARK yritysystävä

Innosta työntekijöitä kasvamaan ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin.

Jäsenedut

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin.

Jäsenmaksut

Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain MARK syyskokouksessa.

Liitosta eroaminen

MARK on henkilöjäsenjärjestö ja liitosta eroaminen tulee kirjallisesti ilmoittaa liiton toimistolle.