MARK, me!

Markkinointia huippujen johdolla – silloin kun sinulle sopii

Jäsenenä sinulla on pääsy ainutlaatuiseen markkinoinnin ja työelämätaitojen sisältöpalveluun, johon tuotamme ajankohtaista tietoa yhdessä Suomen parhaiden asiantuntijoiden kanssa.

Monipuoliset, jäsenille maksuttomat tapahtumat

Tartumme toivottuihin aiheisiin erilaisten tapahtumien avulla. Irrottaudu siis hetkeksi arjen rutiineista ja tule tapaamaan muita markilaisia! Yhdessä löydämme uusia näkökulmia.

Meitä on moneksi

Voit liittyä jäseneksi toimialastasi ja tittelistäsi riippumatta. Jäsenyydestämme hyötyvät niin suunnittelijat, päälliköt, asiantuntijat, assarit, johtajat, yrittäjät, opiskelijat kuin opettajat. Pysyt kanssamme ajan tasalla myös silloin, kun työttömyys osuu kohdallesi.

TUTUSTU JÄSENETUIHIN

Jäsenmaksut 2020
Normaali henkilöjäsenmaksu 129 €
Opettajat, opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset 29,90 €
Yrityksille

Liity jäseneksi alla olevalla lomakkeella
Jäsenyys astuu voimaan heti, kun olet täyttänyt lomakkeen. Voit siis jo ilmoittautua tapahtumiin jäsenenä.

Jäsenen perustiedot

Työnantajan tiedot

Jäsenmaksu*

Valitse jäsenyyden maksaja

Valitse laskutustapa

tai
Työnantajan laskutusosoite

Uutiset ja tiedotteet

Haluan jatkossa sähköpostiini MARK jäsenkirjeen kaksi kertaa kuukaudessa?
Sähköpostiosoitettani saa käyttää MARKin sähköisten ajankohtaistiedotteiden lähettämiseen. Osoitetta ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Lakineuvonta

MARK:in jäsenenä saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti

MARK yritysystävä

Innosta työntekijöitä kasvamaan ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin.

Jäsenedut

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin.

Jäsenmaksut

Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain MARK syyskokouksessa.

Liitosta eroaminen

MARK on henkilöjäsenjärjestö ja liitosta eroaminen tulee kirjallisesti ilmoittaa liiton toimistolle.