Päivitä markkinoinnin osaamistasi helposti ja luotettavasti

MARK tarjoaa ajantasaista ja tarkoin valikoitua tietoa juuri niistä aihealueista, jotka sinä koet tärkeiksi. Asiantuntijakumppanimme ovat aina alansa parhaat ja kaikki teemat perustuvat jäsentemme toiveisiin ja palautteisiin.

Tapahtumamme ovat rentoja ja lämminhenkisiä, niissä käydään avointa ajatustenvaihtoa ja mukaan mahtuu aina. Lisäksi kaikki webinaari- sekä koulutussisällöt tallennetaan, ja ne ovat osallistujien käytettävissä myös jälkikäteen MARK me -sisältöpalvelussamme.

Jäsenyys kannattaa aina

Jäsenyys on aina edullisin vaihtoehto olla mukana – kuittaat sen takaisin jo yhden tapahtumaosallistumisen hinnalla! MARKin jäsenenä olet tervetullut mukaan noin 40 tapahtumaan vuodessa rajoituksetta ja ilmaiseksi.

Jäsenenä saat

Hinnat 2024

• Perusjäsenyys 145 €
  • Etuhinta 75 € (opettajat, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset ja hoitovapaalla olevat)
  • Premium-jäsenyys 499 €
  • Yritysjäsenyys 110 € / hlö (kun yrityksestä liittyy viisi tai enemmän)

Kenelle?

Voit liittyä jäseneksi toimialastasi ja tittelistäsi riippumatta. Jäsenyydestämme hyötyvät niin suunnittelijat, päälliköt, asiantuntijat, assarit, johtajat, yrittäjät, opiskelijat kuin opettajat. Pysyt kanssamme ajan tasalla myös silloin, kun työttömyys osuu kohdallesi.

Huomaa, että emme ole edunvalvoja, eikä meillä ole työttömyyskassaa. Tuotamme puolueetonta tietoa – asiantuntijalta asiantuntijalle.

Valitse sopivin jäsenyys

Perusjäsenyys 145 € / 75 € – webinaarit maksutta ja koulutukset puoleen hintaan

Haluatko pysyä monipuolisesti markkinoinnin kartalla? Voit valita viikoittain järjestettävistä webinaareistamme rajoituksetta itsellesi sopivimmat. Eikä haittaa, jos missaat tapahtuman, sillä pääset aina myös tallenteiden kimppuun. Saat lisäksi koulutuksemme puoleen hintaan sekä tarkoin valittuja, rahanarvoisia kumppanietuja.

• Hinta 145 € / hlö / kalenterivuosi

Liity perusjäseneksi

Premium-jäsenyys 499 € – kaikki webinaarit & koulutukset maksutta

Tämä jäsenyys vastaa markkinoinnin tekijän tarpeisiin. Saat webinaarien lisäksi kaikki koulutuksemme maksutta (arvo 1800 €). MARK koulutuksessa opit konkretiaa alan parhaiden johdolla noin kuukauden välein. Pääset myös katsomaan kaikki vuoden koulutustallenteet riippumatta siitä, milloin liityt jäseneksi.

• Hinta 499 € / hlö / kalenterivuosi

Liity Premium-jäseneksi

Päivitä nykyinen jäsenyytesi Premiumiin

Jos olet jo MARKin jäsen, voit päivittää jäsenyytesi Premiumiin milloin vain. Hyvitämme kyseisen vuoden maksetun perusjäsenyyden sinulle hinnassa.

Päivitä jäsenyytesi Premiumiin

Yritysjäsenyys – kun kerralla liittyy enemmän

Onko yrityksessäsi useampi, joka hyötyisi jäsenyydestämme? Valitse eri paketeista tai pyydä räätälöity tarjous.

Tutustu yritysjäsenyyteen

Verovähennyskelpoisuus

MARKin jäsenmaksu on kalenterivuosikohtainen ja kokonaisuudessaan verovähennyskelpoinen – maksoi sen joko työnantajasi tai sinä itse. Noin 70 % jäsenmaksuistamme hoitavat työnantajat.