MARK, me!

Liity jäseneksi

MARKin jäsenenä kirjoitat omaa menestystarinaasi osallistumalla alan kiinnostavimpiin tilaisuuksiin, syventämällä osaamistasi ja verkostoitumalla muiden ammattilaisten kanssa. Lue lisää jäseneduista…

Jäsenmaksut 2020
Kampanjahinta uusille jäsenille 99 € (31.12.2019 asti)
Normaali henkilöjäsenmaksu 129 €
Opettajat, opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset 29,90 €

Liity jäseneksi alla olevalla lomakkeella
Jäsenyys astuu voimaan heti, kun olet täyttänyt lomakkeen. Voit siis jo ilmoittautua tapahtumiin jäsenenä.

Jäsenen perustiedot

Työnantajan tiedot

Jäsenmaksu*

Valitse jäsenyyden maksaja

Valitse laskutustapa

tai
Työnantajan laskutusosoite

Uutiset ja tiedotteet

Haluan jatkossa sähköpostiini MARK jäsenkirjeen kaksi kertaa kuukaudessa?
Sähköpostiosoitettani saa käyttää MARKin sähköisten ajankohtaistiedotteiden lähettämiseen. Osoitetta ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Lakineuvonta

MARK:in jäsenenä saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti

Kasvunkylväjä

Innosta työntekijöitä kasvamaan ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin.

Jäsenedut

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin.

Jäsenmaksut

Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain MARK syyskokouksessa.

Liitosta eroaminen

MARK on henkilöjäsenjärjestö ja liitosta eroaminen tulee kirjallisesti ilmoittaa liiton toimistolle.