MARK, me!

Ota paikkasi yhteisössä, jonka jäsenyydestä voit olla ylpeä.

MARKin jäsenenä kirjoitat omaa menestystarinaasi. Osallistu alan kiinnostavimpiin tilaisuuksiin, syvennä osaamistasi, solmi arvokkaita kontakteja ja hyödy jäseneduista.
Opit, oivallat ja sovellat, ja sinulla on aina vaikuttajien ja osaajien verkosto tukenasi.
Lue lisää jäseneduista täällä

Liity jäseneksi alla olevalla lomakkeella. Jäsenyys astuu voimaan heti.

Perustiedot

Työnantajan tiedot

Uutiset ja tiedotteet

Haluan jatkossa sähköpostiini MARK jäsenkirjeen kaksi kertaa kuukaudessa?
Sähköpostiosoitettani saa käyttää MARKin sähköisten ajankohtaistiedotteiden lähettämiseen. Osoitetta ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Haluan jäsenetulehtenä Mainostaja–lehden
Minulle saa lähettää City-shoppari mobiiliversion 2019

Jäsenmaksu*

Valitse jäsenyyden maksaja

Valitse laskutustapa

tai
Työnantajan laskutusosoite

Jäsenedut

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin.

Jäsenmaksut

Jäsenmaksut vahvistetaan vuosittain MARK syyskokouksessa.

Liitosta eroaminen

MARK on henkilöjäsenjärjestö ja liitosta eroaminen tulee kirjallisesti ilmoittaa liiton toimistolle.