Make your MARK

Mikä on MARK?

MARK on jäsentensä näköinen yhteisö, jossa on helppo saada äänensä kuuluville.

MARK on suunnannäyttäjä, joka tarjoaa uutta tietoa, näkökulmia ja oivalluksia markkinoinnista kasvun ajurina – kentän koko leveydeltä. Markkinoinnin ja kaupallisen ajattelun yhteisönä MARK tukee jäsentensä ammatillista kehitystä, kasvua ja osaamista. Yritysmaailmassa MARK on kaupallisen osaamisen edistäjä ja puolestapuhuja. MARK haluaa olla alan toimijoiden yhdistäjä, haastaja ja kumppani. Suomalaiset yritykset tarvitsevat menestystarinoiden tekijöitä.

MARK on vaikuttanut suomalaiseen markkinointiin jo 90 vuoden ajan. Se antaa toimintaamme ja näkökulmiimme perspektiiviä, jota täydennämme uusimmalla tiedolla ja tämän päivän parhailla käytännöillä. Kun yksilö kehittyy, Suomi menestyy.

Visio, missio ja arvot

MARKin visio, missio ja arvot.

Henkilökunta

MARK tukee ja kehittää kasvuasi.

MARKin asioita hoitaa ja sen toimintaa johtaa hallitus.

Säännöt

MARK Suomen Markkinointiliitto - Finlands Marknadsförbund r.y.:n säännöt.

Vuosikokoukset

MARK:issa pidetään vuosittain kaksi varsinaista kokousta, joissa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Katsaus MARK historiaan

Katsaus MARK historiaan.

Vuoden Markkilainen

MARKissa on valittu Vuoden Markkilainen vuodesta 2008 lähtien.

Kultajyvä

Kultajyvä® -kilpailu on järjestetty vuosina 1966-2016.

Iskulauserekisteri

Iskulauserekisteri rekisteröi ja julkaisee käytössä olevia ja käyttöön tulevia iskulauseita eli sloganeita sekä niiden haltijat

Tietosuojaseloste

Tässä tietosuojaselosteessa kuvataan, miten MARK Suomen Markkinointiliitto (MARK) käsittelee jäsentensä ja toimintaansa liittyvien ja osallistuvien henkilöiden henkilötietoja.