MARK Yritysjäsenyys

Innosta työntekijöitäsi kehittymään ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin

Markkinoinnin monipuolinen hyödyntäminen vaatii ammatillisen osaamisen päivittämistä – jatkuvasti. Olemme kumppanisi yhdessä Suomen parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Kaikki sisältömme on tarkoin valikoitua, kuratoitua sekä kaupallisesti riippumatonta. Tehtävämme on tuottaa laadukkainta tietoa niistä aiheista, joita yrityksesi tarvitsee menestyäkseen:

• Strateginen markkinointi
  • Asiakasymmärrys, -kokemus ja –arvontuotto
  • Rohkea & erottuva brändi
  • Tuloksellisuus, liiketoiminta & mittaaminen
  • Sisältömarkkinointi & sosiaalinen media
  • Luovuus & uudet toimintamallit
  • Tekoäly & inhimillisyys
  • Vastuullisuus & yhteistyö

Kenelle yritysjäsenyys sopii?

Yritysjäsenyytemme palvelee niin mainostajaa kuin markkinoinnin alan toimistojakin. Parasta on, kun markkinoinnillinen osaaminen ja asiakaslähtöinen ajattelu jalkautuvat koko organisaatioon. Yritysjäsenyytemme on erittäin edullinen tapa kouluttaa henkilöstöä nopeasti päivittyvistä markkinoinnin teemoista. Kolme vuotta peräkkäin 20 000 osallistujaa vuodessa ovat antaneet sisällöillemme arvosanan 9/10!

Yritysten toiveiden pohjalta räätälöidyt paketit:

Yritysjäsenyys S: Yhdelle (1): henkilölle peruspalvelut ja yhdelle (1) Premium-palvelut 550 €.
Yritysjäsenyys S: Viidelle (5) henkilölle peruspalvelut* 550 €.
Yritysjäsenyys M: Viidelle (5) henkilölle peruspalvelut* ja yhdelle (1) Premium-palvelut** 990 €.
Yritysjäsenyys L: Kymmenelle (10) henkilölle peruspalvelut* ja yhdelle (1) Premium-palvelut** 1490 €.
Yritysjäsenyys XL: Viidelletoista (15) henkilölle peruspalvelut* ja yhdelle (1) Premium-palvelut** 1990 €.

NonProfit -organisaatioille:
Paketti 1: Kahdelle (2) henkilölle peruspalvelut* ja yhdelle (1) Premium-palvelut** erikoishintaan 500 €.
Paketti 2: Viidelle (5) henkilölle peruspalvelut* erikoishintaan 500 €.

Mikäli et löydä valmiista vaihtoehdoista teille sopivaa, pyydä tarjous räätälöidystä paketista.

Haluatko esitellä MARK Yritysjäsenyyden organisaatiollesi? Lataa esite >

* Peruspalvelut

• MARK webinaarit maksutta (noin 40 vuodessa)
  • MARK me -sisältöpalvelu: yli 100 sisältöä vapaasti käytettävissä jokaisen henkilökohtaisella tunnuksella
  • Osallistuminen MARK koulutuksiin 50 % alennuksella
  • Jäsenten tapaamisia muutaman kerran vuodessa (Helsingissä)
  • Lakineuvonta etuhintaan
  • Loistavat oppimista syventävät ja arkea helpottavat edut kumppaneilta
  • Markkinoinnin monialainen yhteisö osaamisen kasvattamisen tueksi

** Premium-palveluihin sisältyy yllä olvien lisäksi kolmen tunnin etäkoulutus ja tallenne 8 x vuodessa + kaikkien aikaisempien koulutusten tallenteet. Tutustu teemoihin >

Yritysjäsenyyden palvelut saa heti käyttöön. Yritysjäsenyyteen voidaan liittää jo voimassaolevia henkilöjäsenyyksiä ja jo maksetut jäsenmaksut kuluvalle vuodelle hyvitetään yritysjäsenyyden hinnasta. Henkilöjäsenyyksistä poiketen Yritysjäsenyydessä henkilöitä voidaan joustavasti muuttaa sopimuskauden aikana (12kk toistaiseksi voimassa olevana). Jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen.

Yritysjäsenyyden avulla

• tiimisi innostuu kehittymään laaja-alaisesti markkinoinnissa oman erityisosaamisensa lisäksi – Työn merkityksellisyys kasvaa
  • tiimisi saa tiedot ja taidot uusista markkinoinnin mahdollisuuksista kannustavasti ja käytännönläheisesti
  • tiimisi parantaa yrityksesi kilpailuetua
  • parannatte inhouse-markkinointitiimin suorituskykyä
  • tiiminne oppii havainnoimaan lisämyynnin paikkoja asiakastyössä
  • saavutatte paremmin markkinoinnin strategisia tavoitteita
  • olette mukana kasvattamassa tulevia markkinoinnin ammattilaisia

Ajatuksia Yritysjäseniltämme:

On innostavaa ajatella, että opiskelijat ja työntekijät pääsevät palvelun piiriin ja hyödyntämään oman markkinointiosaamisen kasvun tuloksia omassa arjessaan”, kertoo Kuopiolaisen Call to Actionin toimitusjohtaja Aki Karkulahti.

Liityimme Markkinointiliiton yritysjäseneksi, koska koulutustarjonta on ajankohtaista ja aineistopankista löytyy paljon meitä kiinnostavia aiheita. Hankkijalla halutaan kouluttaa henkilökuntaa ja pitää osallistumisen kynnys matalana”, kertoo Hankkijan viestintäpäällikkö Minna Ruoni-Mäkelä.

Halusimme tarjota henkilöstöllemme mahdollisuuden osallistua tasokkaisiin webinaareihin ja pääsyn monipuolisiin koulutusmateriaaleihin. Samalla aktivoimme henkilöstöä myös itse tuottamaan sisältöjä ja miettimään, miten omaa osaamista voi jakaa kollegoille. MARK-jäsenyys on yksi keskeisistä elementeistä tämän vuoden koulutusohjelmassamme”, kertoo Luxid Groupin COO Susanna Juusti.

Markkinointi on jokaisen yrityksen oikeus ja velvollisuus – ilman markkinointia ei yhdessäkään yrityksessä ole kasvua eikä kehittymistä. MARKin rooli rohkaisijana ja inspiroijana on merkittävä. Haluamme tukea sekä henkilöstömme että tulevien markkinoinnin ammattilaisten kehittymistä ja MARKin palvelut ovat tähän erinomainen väline”, kertoo Grapevinen toimitusjohtaja Tero Heittola.

Yritysjäsenenä autat myös opiskelijoita kasvamaan tulevaisuuden osaajiksi

Koska markkinoinnin ajantasaisesta opetusmateriaalista on huutava pula, lahjoitamme yhdessä Yritysjäsentemme kanssa MARK me -sisältöpalveluamme oppilaitoksille  maksuttomaan käyttöön. Jokainen Yritysjäsen on automaattisesti mukana mahdollistamassa sisältöjen tarjoamista oppilaitoksille.