MARK yritysystävä

Innosta työntekijöitäsi kehittymään ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin

Kun yritys maksaa vähintään kymmenelle työntekijälleen henkilöjäsenyyden, on yhden jäsenyyden hinta vain 99 euroa vuodessa (norm. 129 €). Jäsenyydestä hyötyvät kaikki, joille markkinoinnin ja siihen liittyvien ilmiöiden ymmärtäminen on tärkeää.

Jäsenedut

• MARK webinaarit
  • MARK valmennukset
  • MARK Me -sisältöpalvelu
  • Koulutusedut kumppaneiltamme
  • Maksuttomia ja jäsenhintaisia tapahtumia
  • Lakineuvonta
  • Suomen edullisin ryhmähenkivakuutus
  • Risteilytarjoukset Viking Linelta

Yritysystävämme Coloro:

”Verkostosta on löytynyt oivallista vertaistukea, hyviä kumppaneita ja uskollisia asiakkaita.”

Lue lisää Coloron blogista.

Haluatko tukea henkilöstösi markkinointi- ja työelämätaitojen kehittämistä?
Meillä on hinnat myös isommille ja pienemmille yrityksille – ota yhteyttä sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi