MARK me win

Yhteistyö

MARKin tärkein tehtävä on tukea jäsenten ammatillista kehittymistä uran kaikissa vaiheissa. Sen vuoksi MARK hakee jäsensisältöihin ja tapahtumiin toimialan parhaita yrityksiä kumppaneiksi. Sopimukset yhteistyöstä tehdään joko kalenterivuodeksi tai tiettyyn teemaan liittyen. Sopimuksen sisältö neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Kumppanuus sisältää aina vähintään yhden MARK jäsenyyden.

Tehdään yhdessä Suomesta markkinoinnin ja kaupallisen ajattelun ykkösmaa.
Tervetuloa mukaan!

Yhteistyö, sopimusneuvottelut, yhteistyön konseptointi:
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja
sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi
045 110 8811

Hallinto, jäsenasiat, sisältöjen trafikointi, tapahtumajärjestelyt, Iskulauserekisteri:
Pirjo Maunula, projektipäällikkö
pirjo.maunula@markkinointiliitto.fi
040 576 4700

MAKES

Markkinoinnin edistämiskeskus Makesin tarkoituksena on vauhdittaa Suomen kasvua markkinoinnin avulla.

Marketing Finland

Mainostajien Liitto on 400 yritysjäsenen muodostama markkinoinnin liike, joka valvoo markkinointia tekevien yritysten etuja, kouluttaa ja tarjoaa vertaistukea.

Coaching LAB

Coaching Lab auttaa yrityksiä vahvistamaan menestystekijöitään ja lisätä työyhteisön hyvinvointia. Autamme korjaamaan olemassa olevia haasteita, sekä haastamme hyviä työyhteisöitä kasvamaan entistäkin paremmiksi.

PING Helsinki

PING Helsinki on strategisen vaikuttajayhteistyön edelläkävijä. Kouluttaudu vaikuttajamarkkinoinnin osaajaksi! Jäsenenä saat -10% yksittäisestä kerrasta ja -25% neljän kerran koulutussarjasta.

Coloro

MARK kumppani Coloro keskittyy tulostamiseen, painamiseen, asennuksiin sekä markkinoinnin logistiikkaan.

If

MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Tutustu Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen ja muihin MARK-jäsenetuihisi osoitteessa if.fi/mark tai soita numeroon 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).

Rastor-instituutti

Markkinointi-instituutti on alansa vahvin ja tunnetuin toimija, mistä todisteena meidän ei tarvitse kehua itseämme, sillä opiskelijamme tekevät sen puolestamme: 95 % koulutuksemme käyneistä suosittelee meitä muillekin.

Viking Line

MARK kumppani Viking Line tarjoaa MARK:in jäsenille risteilymatkoja jäsenhintaan vapaa-ajan matkustamiseen.

Lifeworks

Lifeworks auttaa sinua tunnistamaan potentiaalisi, hahmottamaan urallesi suunnan, ja kehittämään osaamistasi niin, että saavutat tavoittelemasi urahaaveet.

SKILLVILLE

Ei auta sitku markkinoilla. Eikä mutkukaan. Mutta me autamme! Skillville on markkinointimentorisi verkossa.