Yhteistyö

Hyödynnä jäsenetusi ja täydennä osaamistasi huippukumppaneidemme kanssa!

4 x vuodessa MRKTNG – Digitaalinen jäsenlehti on Suomen ykkösmedia markkinoinnista kiinnostuneille – arvo 28 euroa!

Marketing Finland on markkinointia ja viestintää tekevien ja ostavien yritysten verkosto, jossa kasvatat osaamistasi, saat tukea ja luot arvokkaita suhteita. Järjestämme korkealaatuista markkinoinnin koulutusta suomen ja englannin kielillä.

Lehti on suunnattu markkinointiviestinnän tekijöille ja yrityspäättäjille, jotka haluavat kasvattaa markkinoinnin osaamistaan. Lehti kertoo kootusti markkinoinnin tärkeistä ajankohtaisista ilmiöistä, menestyneistä brändeistä ja ammattilaisista niiden takana sekä toimialan kehitystrendeistä. Saat Markkinointiliiton jäsenenä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän MRKTNG-digilehden suoraan sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut jäsenyyden yhteydessä.

Lifeworksin digitaalinen Onnistujan urapalvelu 6kk – 50 % hintaan – jäsenetusi 49,50€!

Lifeworks auttaa sinua tunnistamaan potentiaalisi, hahmottamaan urallesi suunnan, ja kehittämään osaamistasi niin, että saavutat tavoittelemasi urahaaveet. Valmennamme ja kuljemme asiakkaidemme rinnalla koko urapolun ajan tarjoten sen eri vaiheisiin sopivia palveluita ja työkaluja.

Lifeworksin luoman Onnistujan urapalvelun avulla kehität itsetuntemustasi, opit tunnistamaan ja sanoittamaan omat vahvuutesi ja osaamisesi sekä opit johtamaan omaa uraasi. Tarvitset näitä taitoja läpi työuran – etenkin silloin, kun haluat tehdä itsesi näköistä työtä. Koodilla ”MARK2022” saat Onnistujan urapalvelun huippuedulliseen jäsenhintaan 49,50€/6kk (normaalihinta 99€). Etu voimassa toistaiseksi. Lähde onnistumaan!

MarTec ja digitaalisen median viimeisimmät trendit IAB:n laadukkaista tapahtumista – jäsenetu 100 euroa per tapahtuma!

IAB:ta tarvitaan yrityksissä enemmän kuin koskaan, jotta yritykset ja yksilöt pysyvät mukana digitaalisen markkinoinnin ja median muutoksessa. IAB tarjoilee uusimmat tuulet myös markkinointiteknologioista. IAB luo puolueetonta tietoa Suomesta ja ulkomalta ja tarjoaa sitä helposti ja innostavassa muodossa jäsenyrityksilleen ja suurelle yleisölle.

Jäsenyrityksilleen IAB on mahdollisuus ammatilliseen keskusteluun, kehittämiseen ja asiantuntijuuden näkyvään kasvattamiseen. Markkinointiyhteisölle IAB on lupaus puolueettoman tiedon, inspiroivan keskustelun ja tärkeiden puheenaiheiden synnyttämisestä. Tutustu tapahtumiin >

Kaipaatko varmuutta markkinointityöhön? Haluatko oppia tuottamaan sisältöä, jolla johdat asiakkaan eteenpäin ostopolulla? Jäsenetusi 20%, jopa 1380 €!

Osaamistasi uudistamalla pidät kiinni työmarkkina-arvostasi! Jäsenenä saat Markkinoinnin johtamisen tutkinto MJD™ ja Sisällöntuottajan koulutusohjelmasta 20 % alennusta. Arvostettu Markkinoinnin johtamisen tutkinto, MJD valmentaa sinut vaativiin markkinoinnin tehtäviin. Sisällöntuottajan koulutusohjelma virittää sinusta sisältösuunnittelun ja sisällöntuotannon ammattilaisen.
Tutustu Markkinoinnin johtamisen tutkinto MJD™  ja Sisällöntuottajan koulutusohjelmaan ja käytä ilmoittautuessasi koodia MARK2022.

Rastor-instituutti  jatkaa Markkinointi-instituutin perinteikästä, arvostettua markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten koulutusta. Rastor-instituutti aloitti toimintansa 1.1.2020, kun Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät.

IF tarjoaa sinulle ja perheellesi Suomen edullisimman henkivakuutuksen!

MARKin jäsenenä Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat jäsetujasi. MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle. Hyödynnä reilut Primus-edut osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi   Tutustu Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen ja muihin MARK-jäsenetuihisi osoitteessa if.fi/mark tai soita numeroon 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).

MARK yhteisöjäsenet 2022 –
Yhdessä paremman markkinoinnin puolesta

Yhteisöjäsenyritykset tukevat MARKin toimintaa ja sen kehittämistä maksamalla vuosittaisen syyskokouksen päättämän yhteisöjäsenmaksun. Yhteisöjäsenmaksu sisältää viisi käyttöoikeutta MARK me -sisältöpalveluun. Vuonna 2022 maksu on 1200 euroa. Vuoden 2022 yhteisöjäseniä ovat: Veikkaus Oy, Viestilehdet Oy, Sanoma Media Finland Oy, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta, Suomen Messut Osuuskunta, Kesko Oyj ja Edita Prima Oy.

Lisätietoja kumppanuuksista ja yhteisöjäsenyydestä:
sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi   / 045 110 8811