Yhteistyö

MARK tekee yhteistyötä yritysten ja yhteisöjen kanssa, joiden asiantuntemus ja/tai palvelut täydentävät MARKin omaa jäsenpalvelua.

IAB on kumppanimme MartTec ja digitaalisen median viimeisimmissä tuulissa

IAB:ta tarvitaan enemmän kuin koskaan, jotta yritykset ja yksilöt pysyvät mukana markkinoinnin muutoksessa. Tätä varten IAB luo puolueetonta tietoa ja tarjoaa sitä helposti ja innostavassa muodossa jäsenilleen ja suurelle yleisölle.

Jäsenilleen IAB on mahdollisuus ammatilliseen keskusteluun, kehittämiseen ja asiantuntijuuden näkyvään kasvattamiseen. Markkinointiyhteisölle IAB on lupaus puolueettoman tiedon, inspiroivan keskustelun ja tärkeiden puheenaiheiden synnyttämisestä. Suurelle yleisölle IAB on tunnettu paremman markkinointikokemuksen puolestapuhujana. IAB on peloton pioneeri. Asiantuntijoiden innostava yhteisö. Osa kansainvälistä perhettä.

IAB:n järjestämät maksulliset koulutukset ja tapahtumat MARKin jäsenille etuhintaan koodilla MARK2021.

Lifeworks on MARKin kumppani ura-asioissa

Lifeworks auttaa sinua tunnistamaan potentiaalisi, hahmottamaan urallesi suunnan, ja kehittämään osaamistasi niin, että saavutat tavoittelemasi urahaaveet. Valmennamme ja kuljemme asiakkaidemme rinnalla koko urapolun ajan tarjoten sen eri vaiheisiin sopivia palveluita ja työkaluja.

Onnistujan urapalvelu – MARKin jäsenalennus lähes 80 %! Lifeworksin luoman Onnistujan urapalvelun avulla kehität itsetuntemustasi, opit tunnistamaan ja sanoittamaan omat vahvuutesi ja osaamisesi sekä opit johtamaan omaa uraasi. Tarvitset näitä taitoja läpi työuran – etenkin silloin, kun haluat tehdä itsesi näköistä työtä. Koodilla ”markme2021” saat Onnistujan urapalvelun huippuedulliseen jäsenhintaan (50€/6kk, normaalihinta 234€). Etu on voimassa MARKin jäsenille toistaiseksi (kuukausimaksu 8,33 € kuuden kuukauden ajan). Lähde onnistumaan!

MARKin jäsenenä saat 20 % alennuksen kaikista Lifeworksin urapalveluista! Tarjolla mm henkilökohtaista CV- ja uravalmennusta. Voit hankkia näitä etuhintaan myös lahjaksi! Tutustu palveluihin: www.lifeworks.fi/palvelut

Markkinoinnin ja viestinnän kurssit ja tutkinnot

Rastor-instituutin koulutuksista löytyy sopiva kurssi tai tutkinto niin markkinoinnin tehtävissä aloittaville kuin pitkään viestinnän ja markkinoinnin haasteissa marinoituneille ammattilaisille. Osaamistasi uudistamalla pidät kiinni työmarkkina-arvostasi.
Tutustu markkinoinnin ja viestinnän laajaan koulutustarjontaan.

Esimerkkejä koulutuksista:
UUTUUS! Sisällöntuottajan koulutusohjelma
Markkinoinnin johtamisen tutkinto, MJD
Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma
Viestijän tutkinto (ent. Tiedottajan tutkinto)
Copywriterin koulutusohjelma
Sosiaalinen media markkinoinnissa -kurssi
Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
Google Ads -hakusanamainonta

MARKin jäsenenä saat 10 % alennuksen kaikista Rastor-instituutin kursseista ja tutkinnoista (ei koske ammatti- ja erikoisammattitutkintoja eikä yrityksille räätälöityjä palveluita). Tutustu koulutuksiin ja käytä ilmoittautuessasi koodia MARK2021.

Rastor-instituutti jatkaa Markkinointi-instituutin perinteikästä, arvostettua markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten koulutusta. Rastor-instituutti aloitti toimintansa 1.1.2020, kun Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät.

Digitaalinen jäsenlehti Marketing Finlandilta, arvo 28 euroa!

Marketing Finland on markkinointia ja viestintää tekevien ja ostavien yritysten verkosto, jossa kasvatat osaamistasi, saat tukea ja luot arvokkaita suhteita. Järjestämme korkealaatuista markkinoinnin koulutusta suomen ja englannin kielillä.

Saat MARKin jäsenenä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän MRKTNG-digilehden suoraan sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut jäsenyyden yhteydessä!

Lehti on suunnattu markkinointiviestinnän tekijöille ja yrityspäättäjille, jotka haluavat kasvattaa markkinoinnin osaamistaan. Lehti kertoo kootusti markkinoinnin tärkeistä ajankohtaisista ilmiöistä, menestyneistä brändeistä ja ammattilaisista niiden takana sekä toimialan kehitystrendeistä.

Lisäksi saat MARKin jäsenenenä  -30 % eLearningAcademy verkkokoulutusportaalista koodilla MARK2021.

IF tarjoaa MARKin jäsenille Suomen edullisimman henkivakuutuksen!

MARKin jäsenenä Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat jäsetujasi. MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle. Hyödynnä reilut Primus-edut osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi

Tutustu Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen ja muihin MARK-jäsenetuihisi osoitteessa if.fi/mark tai soita numeroon 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).

MARK yhteisöjäsenet 2021 –

Yhdessä paremman markkinoinnin puolesta

Yhteisöjäsenyritykset tukevat MARKin toimintaa ja sen kehittämistä maksamalla vuosittaisen syyskokouksen päättämän yhteisöjäsenmaksun. Yhteisöjäsenmaksu sisältää viisi käyttöoikeutta MARK me -sisältöpalveluun. Vuonna 2021 maksu on 1200 euroa. Vuoden 2021 yhteisöjäseniä ovat:

Veikkaus Oy
Viestilehdet Oy
Sanoma Media Finland Oy
Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Suomen Messut Osuuskunta
Kesko Oyj
Edita Prima Oy

Lisätietoja kumppanuuksista ja yhteisöjäsenyydestä:
sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi   / 045 110 8811