MARK me win

Yhteistyö

MARKin tärkein tehtävä on tukea jäsenten ammatillista kehittymistä uran kaikissa vaiheissa. Sen vuoksi MARK hakee jäsensisältöihin ja tapahtumiin toimialan parhaita yrityksiä kumppaneiksi. Sopimukset yhteistyöstä tehdään joko kalenterivuodeksi tai tiettyyn teemaan liittyen. Sopimuksen sisältö neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Kumppanuus sisältää aina vähintään yhden MARK jäsenyyden.

Tehdään yhdessä Suomesta markkinoinnin ja kaupallisen ajattelun ykkösmaa.
Tervetuloa mukaan!

Yhteistyö, sopimusneuvottelut, yhteistyön konseptointi:
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja
sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi
045 110 8811

Hallinto, jäsenasiat, sisältöjen trafikointi, tapahtumajärjestelyt, Iskulauserekisteri:
Pirjo Maunula, projektipäällikkö
pirjo.maunula@markkinointiliitto.fi
040 576 4700

MAKES

Markkinoinnin edistämiskeskus Makesin tarkoituksena on vauhdittaa Suomen kasvua markkinoinnin avulla.

Marketing Finland

Mainostajien Liitto on 400 yritysjäsenen muodostama markkinoinnin liike, joka valvoo markkinointia tekevien yritysten etuja, kouluttaa ja tarjoaa vertaistukea.

Coaching LAB

Coaching Lab auttaa yrityksiä vahvistamaan menestystekijöitään ja lisätä työyhteisön hyvinvointia. Autamme korjaamaan olemassa olevia haasteita, sekä haastamme hyviä työyhteisöitä kasvamaan entistäkin paremmiksi.

#wpsm

#wpsm haluaa haastaa kauppiaista ymmärtämään paremmin ostajan muuttuvaa digitalista ostokäyttäytymistä ja johtamaan oman yrityksen kivi-ja verkkokaupan synergiaa paremmin.

Coloro

MARK kumppani Coloro keskittyy tulostamiseen, painamiseen, asennuksiin sekä markkinoinnin logistiikkaan.

Grano Diesel

Kohdistetun markkinointiviestinnän edelläkävijä Grano Diesel Oy tarjoaa markkinointi- ja sisältöpalvelut sekä suoramarkkinoinnin koko putken luovasta suunnittelusta tuotantoon.

If

MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Tutustu Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen ja muihin MARK-jäsenetuihisi osoitteessa if.fi/mark tai soita numeroon 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti on alansa vahvin ja tunnetuin toimija, mistä todisteena meidän ei tarvitse kehua itseämme, sillä opiskelijamme tekevät sen puolestamme: 95 % koulutuksemme käyneistä suosittelee meitä muillekin.

Viking Line

MARK kumppani Viking Line tarjoaa MARK:in jäsenille risteilymatkoja jäsenhintaan vapaa-ajan matkustamiseen.

360Mediatalo

360Mediatalo on ollut MARKin kumppani vuodesta 2018 ja toimimme heidän virallisena VR-asiantuntijanaan. MARKin virallisena VR-asiantuntijana tarjoamme sisältöä jäsenille niin uutiskirjeitse kuin VR-koulutuksia järjestämällä.

BusinessFM

BusinessFM on suunnattu erityisesti yritysten päättäjille, yrittäjille, ylemmille toimihenkilöille ja toimihenkilöille.

MarkkinointiSuomi™ -barometri

MarkkinointiSuomi™ -barometri syntyi halusta ymmärtää suomalaisia pk-yrityksiä ja niiden haasteita markkinoinnin alati monimutkaistuvassa "metsikössä".

Lifeworks

Lifeworks auttaa sinua tunnistamaan potentiaalisi, hahmottamaan urallesi suunnan, ja kehittämään osaamistasi niin, että saavutat tavoittelemasi urahaaveet.

SKILLVILLE

Ei auta sitku markkinoilla. Eikä mutkukaan. Mutta me autamme! Skillville on markkinointimentorisi verkossa.