MARK me win

Yhteistyö

MARKin tärkein tehtävä on tukea jäsenten ammatillista kehittymistä uran kaikissa vaiheissa. Sen vuoksi MARK hakee jäsensisältöihin ja tapahtumiin toimialan parhaita yrityksiä kumppaneiksi. Sopimukset yhteistyöstä tehdään joko kalenterivuodeksi tai tiettyyn teemaan liittyen. Sopimuksen sisältö neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Kumppanuus sisältää aina vähintään yhden MARK jäsenyyden.

Tehdään yhdessä Suomesta markkinoinnin ja kaupallisen ajattelun ykkösmaa.
Tervetuloa mukaan!

Yhteistyö, sopimusneuvottelut, yhteistyön konseptointi:
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja
sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi

Hallinto, jäsenasiat, sisältöjen trafikointi, tapahtumajärjestelyt:
Pirjo Maunula, projektipäällikkö
pirjo.maunula@markkinointiliitto.fi

Atena

Atena kustantaa oivaltavia kauno- ja tietokirjoja, jotka antavat lukijoille mieleenpainuvia elämyksiä, terävää tietoa ja tuoreita näkövinkkeleitä.

Coaching LAB

Coaching Lab auttaa yrityksiä vahvistamaan menestystekijöitään ja lisätä työyhteisön hyvinvointia. Autamme korjaamaan olemassa olevia haasteita, sekä haastamme hyviä työyhteisöitä kasvamaan entistäkin paremmiksi.

Coloro

MARK kumppani Coloro keskittyy tulostamiseen, painamiseen, asennuksiin sekä markkinoinnin logistiikkaan.

Grano Diesel

Kohdistettua markkinointiviestintää, varmoja osumia

Haaga-Helia

MARK ja Haaga-Helia ovat solmineet partnerisopimuksen vuodelle 2018. Tutustu Haaga-Helian tarjontaan - saat MARKin jäsenenä -10 %! Kymmenvuotisen taipaleen aikana Haaga-Helia on löytänyt mission avointen ovien linjasta - avaa ovet työelämään.

Harva Experience

Harva ymmärtää tapahtumia paremmin kuin muut....

If

MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Tutustu Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen ja muihin MARK-jäsenetuihisi osoitteessa if.fi/mark tai soita numeroon 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).

Markkinointi-instituutti

Markkinointi-instituutti on alansa vahvin ja tunnetuin toimija, mistä todisteena meidän ei tarvitse kehua itseämme, sillä opiskelijamme tekevät sen puolestamme: 95 % koulutuksemme käyneistä suosittelee meitä muillekin.

Viking Line

MARK kumppani Viking Line tarjoaa MARK:in jäsenille risteilymatkoja jäsenhintaan vapaa-ajan matkustamiseen.

360Mediatalo

360Mediatalo on ollut MARKin kumppani vuodesta 2018 ja toimimme heidän virallisena VR-asiantuntijanaan. MARKin virallisena VR-asiantuntijana tarjoamme sisältöä jäsenille niin uutiskirjeitse kuin VR-koulutuksia järjestämällä. Voit myös ottaa suoraan yhteyttä, niin pääsemme yhdessä luomaan juuri sinun toimintaasi hyödyttävän virtuaalitodellisuuden!

BusinessFM

BusinessFM on suunnattu erityisesti yritysten päättäjille, yrittäjille, ylemmille toimihenkilöille ja toimihenkilöille.

MarkkinointiSuomi™ -barometri

MarkkinointiSuomi™ -barometri syntyi halusta ymmärtää suomalaisia pk-yrityksiä ja niiden haasteita markkinoinnin alati monimutkaistuvassa "metsikössä".