MARK me win

Yhteistyö

MARK solmii vuosittain kumppanuuksia yritysten ja yhteisöjen kanssa, joiden asiantuntemus ja/tai palvelut täydentävät MARKin omaa jäsentoimintaa. Tiedotamme jäsenillemme kumppaneidemme eduista neljä kertaa vuodessa.

Mikäli olet kiinnostunut MARK kumppanuudesta, ota yhteyttä toiminnanjohtaja Sanna Laakkioon, sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi  045 110 8811

IAB

IAB on lupaus puolueettoman tiedon, inspiroivan keskustelun ja tärkeiden puheenaiheiden synnyttämisestä. IAB:n maksulliset koulutukset ja tapahtumat MARKin jäsenille etuhintaan.

If

MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Tutustu Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen ja muihin MARK-jäsenetuihisi osoitteessa if.fi/mark tai soita numeroon 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).

Rastor-instituutti

Rastor-instituutti on alansa vahvin ja tunnetuin toimija, mistä todisteena meidän ei tarvitse kehua itseämme, sillä opiskelijamme tekevät sen puolestamme: 95 % koulutuksemme käyneistä suosittelee meitä muillekin.

Lifeworks

Lifeworks auttaa sinua tunnistamaan potentiaalisi, hahmottamaan urallesi suunnan, ja kehittämään osaamistasi niin, että saavutat tavoittelemasi urahaaveet.