Ostokäyttäytymisen muutos ravistelee visuaalista markkinointia

Ostokäyttäytyminen on muuttunut, ja asiakkaiden toiveet brändien viestintää ja markkinointia kohtaan ovat syventyneet. Asiakas kaipaa merkityksellisyyttä, elämyksellisyyttä, immersiivisyyttä ja aistiystävällisyyttä – kaikkea samaan aikaan.

Tässä webinaarissa käymme läpi, miten muuttuneeseen ostokäyttäytymiseen vastataan muun muassa hypnoestetiikan avulla.

Miksi osallistua?
Visuaalinen viestintä ja markkinointi ovat yritysten tärkein kilpailuvaltti, mutta niitä täytyy osata hyödyntää uusin keinoin. Ostokäyttäytymisen muutoksen pohtiminen auttaa myös hahmottamaan laajempaa ajankuvaa, ja keksimään uudenlaisia ratkaisuja laatikon ulkopuolelta. Puheenvuorossa kuulet käytännönläheisiä esimerkkejä, meiltä ja maailmalta.

Kenelle?
Sisältö soveltuu kaikille markkinoinnin asiantuntijiolle sekä visuaalisen markkinoinnin ja viestinnän parissa työskenteleville.

Asiantuntijat
Virve Arvola, myymälämuotoilija, Retail Rebels Oy

Virve on myymälämuotoilija ja kokenut kouluttaja, joka on tutkinut ostokäyttäytymisen muutosta ja sen vaikutusta visuaaliseen markkinointiin yli 15 vuoden ajan.

Aika
Torstai 4.12.2025 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.

Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi?
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset heti mukaan tähän webinaariin maksutta ja varmistat eturivin paikkasi myös tulevissa markkinoinnin ykköstapahtumissa. Tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen