Onnistunut markkinointi voi yhtä aikaa viihdyttää, kapinoida ja manipuloida

Tässä webinaarissa tutustumme yhteiskunnallisten ja kaupallisten toimijoiden vaikuttavan markkinoinnin esimerkkeihin ja puramme syitä kyseisten hankkeiden menestykseen aina mediaa puhututtaneesta Unicefin reaktiivisesta ulkomainoskampanjasta K-Supermarketin 12 tunnin asiakaspalautemaratooniin.

Vaikutusta syntyy, kun ei haeta vain huomiota tai näkyvyyttä, vaan pyritään aidosti vaikuttamaan näkemyksiin, asenteisiin ja jopa maailmaan. Usein unohtuu, että vaikuttavuutta on myös pystyttävä mittaamaan taloudellisilla mittareilla.

Kenelle?
Kaikille, jotka työskentelevät markkinoinnin, viestinnän tai brändien parissa ja kaipaavat pintaa syvempää näkemystä siitä mikä ja miten vaikuttaa markkinoinnissa.

Asiantuntija
Jyrki Poutanen, perustaja & luova johtaja, United Imaginations

Vuonna 2021 yhdysvaltalainen Adweek lehti nimesi Jyrkin yhdeksi maailman 100 luovimmasta ihmisestä. Hän on yksi Suomen nopeimmin kasvaneen ja palkituimpiin lukeutuvan United Imaginations -toimiston perustajista sekä sen vastaava luova johtaja.

Jyrkillä on yli 25 vuoden kokemus yritys-, järjestö- ja julkisen sektorin toimijoiden auttamisesta muutoksessa sekä merkityksen ja erottuvuuden rakentamisessa strategian, kampanjoiden, PR:n ja designin keinoin.

Jyrki on tiimeineen voittanut uransa aikana lukuisia kansallisia ja kansainvälisiä palkintoja, mukaan lukien 10 Cannes Lions -palkintoa, joista kaksi on kultaa, sekä useita PR-kategorian Leijonia. Vuonna 2022 perustetun United Imaginationsin työt ovat saaneet tunnustusta luovuudestaan ja vaikuttavuudestaan niin kotimaassa kuin kansainvälisesti.

Aiemmin Jyrki on toiminut luovissa johtotehtävissä muun muassa Accenturella, Ogilvyllä, McCannilla ja TBWA:lla.

Aika
Torstai 22.1.2026 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.

Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi?
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset heti mukaan tähän webinaariin maksutta ja varmistat eturivin paikkasi myös tulevissa markkinoinnin ykköstapahtumissa. Tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen