Itsetuntemus- ja työelämätaidot jäsenille

Alan toimijat ovat yhdessä nostaneet itsetuntemuksen ja vuorovaikutustaidot yhdeksi tärkeimmistä taidoista. Markkinoinnin parissa työskentelevät ovat osana jatkuvasti ja kiihtyvässä tahdissa muuttuvaa työelämää, ja entistä enemmän työhön sisältyy yhteistyötä monenlaisten ihmisten ja osaajien kanssa.

Tähän tarpeeseen syntyi MARKin Kuukauden coach -konsepti. Vaihtuva coach valmentaa jäseniä kuukausittain Helsingissä ja tärkeimmät opit valmennuksista löydät myös MARKin verkkopalvelusta. Saat arvokasta opastusta ryhmävalmennuksissa yhdessä muiden MARKilaisten kanssa kohti parempaa itsetuntemusta ja vuorovaikutusta. Valmennukseen mahtuu 20 MARKilaista. Yhden ryhmävalmennuksen arvo on 900 euroa.

Coachit esittäytyvät MARKilaisille aina ennakkoon jäsenkirjeessä.

Valmennusten teemat 2020

• Enneagrammi ja itsetuntemus