Re MARK able

MARK Klinikat

MARK Klinikan lähtökohta on tarjota jäsenille ja asiantuntijoille kohtaaminen, missä luonteva keskustelu ja ideoiden vaihtaminen on mahdollista pienessä ryhmässä. Näin jokainen saa vastauksia juuri itselle tärkeisiin kysymyksiin sekä näkemystä alan huipuilta ja muilta osallistujilta.

Klinikalla viidestä kymmeneen jäsentä pääsee keskustelemaan asiantuntijan kanssa valitusta teemasta noin 60-120 minuutin ajaksi. Klinikat toteutetaan joko MARKin tai asiantuntijan omissa tiloissa. Tulevia teemoja ovat muun muassa strategia, luovuus, teknologia ja itsensä johtaminen.

Asiantuntija koostaa lopuksi keskustelusta ja tärkeimmistä opeista lyhyen artikkelin, jotta jokainen jäsen saa hyötyä Klinikoista.

KATSO TULEVAT KLINIKAT

Otamme Klinikoiden teemoihin toiveita vastaan ja pyrimme löytämään parhaat mahdolliset asiantuntijat kullakin paikkakunnalla. Olethan yhteydessä, mikäli haluaisit itse tulla vetämään Klinikan!