Re MARK able

MARK Klinikat

MARK Klinikan lähtökohta on tarjota jäsenille ja asiantuntijoille kohtaaminen, missä luonteva keskustelu ja ideoiden vaihtaminen on mahdollista pienessä ryhmässä. Näin jokainen saa vastauksia juuri itselle tärkeisiin kysymyksiin sekä näkemystä alan huipuilta ja muilta osallistujilta.

Klinikalla 10-20 jäsentä pääsee keskustelemaan asiantuntijan kanssa valitusta teemasta noin 90-120 minuutin ajaksi. Klinikat toteutetaan joko MARKin tai asiantuntijan omissa tiloissa.

Vuoden 2020 aikana Klinikoiden teemoja ovat asiakasymmärrys, markkinointistrategia, brändi – kilpailuedun luominen, kaupallistaminen – konseptit ja kasvu, markkinoinnin rooli ja merkitys liiketoiminnalle, analyyttinen – kriittinen ajattelu, asiakaskokemuksen kokonaisvaltainen johtaminen, markkinoinnin tulosvastuu – toimenpiteistä tuottamiseen, viestintä – ansaittu media ja yhteisöt, luovuus liiketoimintalähtöisesti ja tarinankerronta.

Nämä keskusteluluontoiset ja aktiivisen vuorovaikutteiset klinikat ovat erinomaisia.

KATSO TULEVAT KLINIKAT

Otamme Klinikoiden teemoihin toiveita vastaan ja pyrimme löytämään parhaat mahdolliset asiantuntijat kullakin paikkakunnalla. Olethan yhteydessä, mikäli haluaisit itse tulla vetämään Klinikan!

MARKin jäsenenä varmistat, että kasvava osaamisesi ja verkostosi kulkevat aina mukanasi, veipä urasi sinut minne tahansa.

MARK kokoaa sinulle alan sytyttävimmät teemat, opit ja oivallukset yhteen paikkaan. Jos et ehdi tilaisuuksiin, löydät jatkuvasti päivittyvän sisällön aina täältä. Pirstaloituvassa markkinoinnin kentässä tarkastellaan uusien asioiden lisäksi myös perusasioita uudesta näkökulmasta: strategista suunnittelua, asiakasymmärrystä, fiksua ostamista, budjetointia, seurantaa, yhteistyötä. Tule mukaan ja ota jäsenyydestäsi kaikki irti.

Liity jäseneksi Tutustu jäsenetuihimme