Vuoden 2023 jäsenyydet myynnissä

MARKin jäsenenä saat:

• MARK webinaarit maksutta ja rajoituksetta (etusi 145 € / tapahtuma)
  • MARK koulutukset puoleen hintaan / maksutta (norm. 145 €)
  • MARK me -sisältöpalvelun heti käyttöösi
  • MRKTNG-digilehden 4 x vuodessa (arvo 28 €)
  • Etuja koulutuksista ja urapalveluista kumppaneiltamme
  • Suomen monipuolisimman markkinoinnin yhteisön

Kenelle?
Voit liittyä jäseneksi toimialastasi ja tittelistäsi riippumatta. Jäsenyydestämme hyötyvät niin suunnittelijat, päälliköt, asiantuntijat, assarit, johtajat, yrittäjät, opiskelijat kuin opettajat. Pysyt kanssamme ajan tasalla myös silloin, kun työttömyys osuu kohdallesi.

Huomaa, että emme ole edunvalvoja, eikä meillä ole työttömyyskassaa. Tuotamme puolueetonta tietoa – asiantuntijalta asiantuntijalle.

Valitse sopivin jäsenyys

Normaalijäsenyys – webinaarit maksutta & koulutukset puoleen hintaan
Haluatko pysyä monipuolisesti markkinoinnin kartalla? Voit valita vuoden mittaan noin 40 webinaarin tarjonnasta rajoituksetta itsellesi sopivimmat. Eikä haittaa, jos missaat tapahtuman, sillä pääset aina myös tallenteiden kimppuun. Saat lisäksi koulutuksemme puoleen hintaan sekä tarkoin valittuja, rahanarvoisia kumppanietuja.

• Hinta 145 € / hlö / kalenterivuosi
  • Etuhinta 75 € (opettajat, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset ja hoitovapaalla olevat)

Premium-jäsenyys – kaikki webinaarit & koulutukset maksutta
Tämä jäsenyys vastaa markkinoinnin tekijän tarpeisiin. Saat webinaarien lisäksi myös kaikki koulutuksemme maksutta. MARK koulutuksessa opit konkretiaa alan parhaiden johdolla kahdeksan kertaa vuodessa (arvo 1160 + alv €). Pääset myös katsomaan kaikki vuoden koulutustallenteet riippumatta siitä, milloin liityt jäseneksi.

• Hinta 499 € / hlö / kalenterivuosi

Huom! Jos olet jo MARKin jäsen, voit aina päivittää jäsenyytesi Premiumiin. Hyvitämme mahdollisesti jo maksetun normaalijäsenyyden.

Yritysjäsenyys – kun kerralla liittyy 5 henkilöä tai enemmän
Onko yrityksessäsi useampi, joka hyötyisi jäsenyydestämme? Yhdessä oivaltaminen voi saada ihmeitä aikaan! Yritysjäsenenä saat jäsenyyden etuhintaan viidelle henkilölle ja siitä ylöspäin. Tutustu lisää

• Hinta 110 € / hlö / kalenterivuosi

Verovähennyskelpoisuus
MARKin jäsenmaksu on kalenterivuosikohtainen ja kokonaisuudessaan verovähennyskelpoinen – maksoi sen joko työnantajasi tai sinä itse. Noin 70 % jäsenmaksuistamme hoitavat työnantajat.

Liity nyt mukaan!

Jäseneksi liityt täyttämällä alla olevan lomakkeen.
Lähetämme sinulle laskun tammi-helmikuun aikana, tapahtumiin voit ilmoittautua jäsenenä saman tien.

Jäsenen perustiedot

Työnantajan tiedot

Jäsenmaksu*

Valitse jäsenyyden maksaja

Valitse laskutustapa

tai

Työnantajan laskutusosoite

Sähköpostiosoitettani saa käyttää Markkinointiliiton jäsenkirjeen ja muiden jäsenyyteen liittyvien ajankohtaistiedotteiden lähettämiseen. Osoitetta ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Mistä kuulit Markkinointiliitosta?