Opi analysoimaan digitaalisten palvelujen käyttöä uuden Google Analyticsin avulla

Tutustumme uuden Google Analyticsin raportteihin ja harjoittelemme omien analyysien luontia Googlen Analytics -demotilin avulla.

Koulutuksessa opit:

• löytämään raporteilta yleisön demografisia tietoja ja vertailemaan yleisöjä
  • löytämään liikenteenlähteistä ja kampanjoiden toimivuudesta kertovia tietoja
  • luomaan omia analyyseja kartoitusten avulla
  • tutustut attribuutiomallien vertailuun

Google Analytics -demotili
Jotta voit osallistua harjoituksiin, tarvitset käyttöösi Google-tilin (joko Gmail tai muu Google-tili) ja pääsyn Googlen Analytics -demotilille. Ohjeet Demotilin käyttöoikeuksien pyytämiseen löydät täältä. Käyttöoikeuden saaminen voi kestää 1-2 arkipäivää, joten teethän pyynnön ajoissa ennen koulutusta!

Kenelle?
Koulutus sopii markkinoijille, joilla on jo kokemusta perinteisen Google Analyticsin (Universal Analytics) käytöstä ja jotka ovat siirtymässä GA4:n käyttöön. Suosittelemme tutustumaan GA4:n toiminnan periaatteisiin katsomalla MARK webinaarin aiheesta.

Kouluttaja
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru

Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään hän auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi.

Tiistai 26.4.2022 klo 13.00-15.30
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 16.00 asti. Itse koulutusosuus päättyy klo 15.30 mennessä.)

Kesto
2,5 h + loppukeskustelu

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne, jonka saat käyttöösi.
Premium-jäsenenä pääset katsomaan kaikkia koulutustallenteita läpi vuoden.

Jäsenet 64,50 € + alv 24 %
Ei-jäsenet 129 € + alv 24 %
Premium-jäsenille maksuton (voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin)

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään 25.4.2022. Jos peruutat ilmoittautumisen 25.4.2022 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäsenyys kannattaa aina
MARKin jäsenenä osallistut kaikkiin tapahtumiimme joko maksutta tai etuhintaan jäsenyydestäsi riippuen. Saat lisäksi alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi, josta voit hyödyntää jo yli 100 tallennetta.
Lue lisää eduistamme

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Katso webinaaritallenne: Google Analytics 4

Lue myös blogi: Onko Google Analytics laiton ja mitä nyt pitäisi tehdä?