Kohderyhmätuntemus auttaa löytämään oikean kanavastrategian

Tiedätkö varmasti, missä kanavissa yrityksesi ja brändisi pitäisi olla vai menetkö vain virran mukana? Tuotatteko valtavan määrän sisältöä useisiin kanaviin, mutta tulokset jäävät laihoiksi?

Modernissa markkinointiviestinnässä kanavia ja mahdollisuuksia löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Usein resurssit eivät riitä tuottamaan kaikkiin niihin sisältöä. Eikä tarvitsekaan. Kohderyhmätuntemus auttaa löytämään oikean kanavastrategian ja viemään sisällöntuotantoa strategisempaan suuntaan.

Tässä MARK webinaarissa käymme läpi kohderyhmien kohtaamista eri kanavissa sisällöntuotannon kehittämiseen liittyvistä näkökulmista. Käymme lisäksi läpi konkreettisia työkaluja, joiden avulla saadaan aikaan sekä kohderyhmiä puhuttelevaa sisältöä että tuloksia.

Webinaarin vetäjänä on markkinointiviestintätoimisto Grapevinen strategi Pinja Lehtman
Pinjalla on yli 20 vuoden tausta markkinoinnista ja myynnin tukemisesta erityisesti digitaalisissa kanavissa. Hänen intohimonaan on modernin markkinoinnin ymmärryksen kasvattaminen liiketoiminnan päättäjätasolla, jotta teknologiahypetyksen sijaan keskitytään asiakkaiden ja sidosryhmien kohtaamiseen sekä sitä tukevien sisältöjen ja prosessien rakentamiseen. Pinja työskenteli ennen Grapevinea Nissanin Pohjoismaiden ja Baltian digitaalisen viestinnän päällikkönä sekä sosiaalisen median päällikkönä.

ke 8.4.2020 klo 10.00-11.30

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Webinaari tallennetaan, joten voit katsella sen myös jälkikäteen MARK me -jäsenpalvelussa.

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.

Ilmoittautuminen viimeistään 7.4.2020 klo 12.00 mennessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille erikseen.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Sisällöntuotanto kanavastrategian näkökulmasta