Parhaat insightit ja konseptit vetoavat yli kohderyhmärajojen – niiden löytäminen ja luominen vaatii syvällistä ihmisyyden ymmärtämistä

Tässä koulutuksessa käymme läpi, mitä insight tarkoittaa, millainen on innostava brief ja mikä on konsepti. Kyseenalaistamme vanhanaikaisen kohderyhmäajattelun ja kannustamme esimerkein löytämään uusia näkökulmia ihmisyyteen.

Sisältö:
1. Miten tiedon takaa löydetään uusi näkökulma, insight?
2. Miten tehdään innostava brief ja mitä elementtejä se sisältää?
3. Mitä tarkoittaa konsepti ja miksi se on oleellinen osa menestyvää brändin rakennusta?

Miksi osallistua?
Paras ja vaikuttavin markkinointi perustuu syvälliseen planning- ja suunnittelutyöhön. Koulutus kyseenalaistaa laiskan ajattelun ja yleiset tottumukset siitä miten kommunikaatiota tehdään. Se antaa työkaluja sekä vinkkejä käytännön työhön sekä innostaa omaan ajatteluun.

Kenelle?
Koulutus soveltuu parhaiten brändinrakentajille, markkinointityön tilaajille ja mainostoimistojen suunnittelijoille.

Kouluttaja
Tommi Laiho, Creator, Folk

Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen.

Tiistai 25.4.2023 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.

• Jäsenet 72,50 € + alv 24 %
• Ei-jäsenet 145 € + alv 24 %
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään ma 24.4.2023. Jos peruutat ilmoittautumisen 24.4.2023 jälkeen, perimme peruutusmaksun 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

99% jäsenistämme suosittelee meitä, liity nyt mukaan!
Lunasta itsellesi vuoden 2023 MARK-jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Pääset heti mukaan tähän koulutukseen etuhintaan.
Lue lisää jäsenyyden eduista

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Katso webinaaritallenne: Insight markkinoinnissa – tunneälyä ihminen