Haluatko tehdä toimivia ja tuottavia ostopolkuja verkkoon?

Tässä koulutuksessa opit käytännönläheisesti, miten erilaisia digitaalisia ostopolkuja suunnitellaan. Mallinnamme ja simuloimme kolmen erilaisen ostopolun toteuttamisen. Bonuksena saat vinkit, kuinka toteutat ostopolut HubSpotissa.

Koulutuksen rakenne:

1. Ostopolun suunnittelupohja (perusmalli)
    Aluksi käymme läpi kaikkien ostopolkujen suunnitteluun sopivan perusmallin. Tämä perustuu FM-Launch Maps malliin: Tavoitteet, ongelmanratkaisu, prospekti, tuotepolku, hinnoittelu sekä ostopolun osat.
  2. Liidien generointi -ostopolku
    Tässä mallissa käymme läpi, kuinka liidimagneetin kanssa toimitaan ja miten automaatio tulisi käsikirjoittaa sekä mikä olisi ostopolun seuraava askel. Simuloimme ostopolun kannattavuutta ja liidinhankintakustannusta. Kooste vinkeistä, miten tämä toteutetaan HubSpotissa.
  3. Webinaarin järjestäminen -ostopolku
    Webinaarien järjestäminen on monille arkipäivää. Miten se pitäisi tehdä, kun webinaarissa halutaan myydä? Tässä mallissa simuloimme asiakashankintahintaa suhteessa myytävään tuotteeseen. Kooste vinkeistä, miten tämä toteutetaan HubSpotissa.
  4. Tuotelanseeraus-ostopolku
    SaaS -tuotteiden ja palvelujen lanseeraus on tärkeä osa yritysten kasvumarkkinointia. Lanseerata voi vain kerran, joten miten se tehdään digitaalisena ostopolkuna? Simuloimme asiakashankintahintaa ja asiakastuottoa (CAC:LTV). Kooste vinkeistä, miten tämä toteutetaan HubSpotissa.

Koulutus toteutetaan 2,5 tunnin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijan laatiman koulutusmateriaalin.

Kenelle?
Koulutus sopii sekä B2B- että B2C-digimarkkinoijille. Koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitkä ostopolun osat vaikuttavat tulokseen. Malleista myös opit, mitä tarvitaan, jotta voit lanseerata seuraavan digikampanjasi paremmin.

Kouluttaja
Jouni Koistinen, digistrategi, Coco Invest Oy

”Olen ollut mainostoimistoyrittäjänä yli 30 vuotta. Digimarkkinointia olen tehnyt koko internetin ajan. Markkinoinnin automaation parissa olen konsultoinut yli 10 vuotta. Minulle mielenkiintoisimpia ovat vaativat tehtävät, joissa luodaan asiakkaalle näkemys tämänhetkisestä kokonaistilanteesta, kehitetään selkeät työtavat sekä lopuksi ohjataan etenemispolulle ja saadaan digimarkkinointi tuottamaan. Coco Invest on perheyhtiö ja HubSpotin kultapartneri jo toisen kerran.”

Tiistai 30.11. klo 13.00-15.30
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 16.00 asti. Itse koulutusosuus päättyy klo 15.30 mennessä.)

Kesto
3 x 50 min. (sis. tauot) + loppukeskustelu

Verkkokoulutus – käytämme ZOOM-alustaa. Saat koulutuslinkin sähköpostiisi.

• MARKin jäsenille 64,50 € + alv 24 %
• Muille osallistumismaksu on 129 € + alv 24 %

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään 29.11.2021. Jos peruutat ilmoittautumisen 29.11.2021 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista  etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi? Liity nyt
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta.. Lue lisää eduistamme

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Lue blogi: Miten rakennat digitaalisen ostopolun?